Toon posts:

Geen signaal GTX295

Pagina: 1
Acties:

• KwarK
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-04-2014
Ik heb een GTX295 videokaart, en elke keer als ik de pc opnieuw opstart (dus niet volledig afsluit en weer aanzet) dan krijg ik geen beeld. Ik moet eerst de pc uitzetten en weer aan voordat hij het weer doet.

Nou ja, deed is het inmiddels, nu krijg ik helemaal geen beeld meer namelijk, wat ik ook doe.
Ik heb beide DVI slots geprobeert, en HDMI ook, maar ik krijg geen beeld meer. Ik had mijn 3D kaart eruit gehaald en er weer opnieuw ingestopt, en toen deed hij het weer. Maar na opnieuw opstarten weer precies hetzelfde, ik kreeg met geen mogelijkheid meer beeld. De 3d kaart zit stevig in het slot, dus denk dat het gewoon toeval is geweest. Windows start wel goed op, ik hoor gewoon het opstart geluid en bij afsluiten het afsluit geluid.

Verder brandt er op de 3d kaart een groen lichtje dus neem aan dat hij zou moeten werken, en aan mijn scherm ligt het niet, heb deze op een andere pc aangesloten en deed het direct.

Enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken? Heb de kaart al bijna 2 jaar, het probleem met opnieuw opstarten heb ik altijd gehad maar niet dat ik helemaal geen beeld meer krijg, nadat de computer even is uit geweest.

Edit. Na een tijdje uit te zijn geweest, krijg ik nu wel weer beeld. Maar het is wel erg frustrerend. Het is geen oververhitting of iets, want de pc gaan niet vanzelf uit, echt alleen als ik opnieuw opstart heb ik het probleem en dan is de pc de ene keer een hele dag aan geweest dan weer een uurtje.

[Voor 11% gewijzigd door KwarK op 22-10-2010 13:45]

• thepunisher1974
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14-10-2014
Hey,

ik had het zelfde probleem. Weet niet welke voeding je hebt, maar die van mij is een 620 watter. En ik heb een hele meuk aan hardware erin zitten. Ik heb 2 dvdspelers/writers van de voeding afgehaald en het probleem is opgelost. Nu weet ik niet of het aan de stroomgedeelte heeft gelegen of aan de spelers zelf, want heb al eerder problemen gehad met 1 van de spelers.

Success

Robert

• Markdegroot
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 24-10-2012
misschien handig om je volledige systeem specificaties aan de start post toe te voegen, voor mensen die je willen/ kunnen helpen wel makkelijk.

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 25-09 12:55
Wat voor voeding zit er in je pc ?, met spec's.

Heb je de Kaart aangesloten met verloopjes voor de stroom, ? of rechtstreeks aan de voeding ?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee