Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CONCEPT] SlickUI - Op zoek naar Android-developers! (Homesc

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik zit momenteel in de conceptfase van een User Interface, ofwel Homescreen-vervanger voor Android en heb de eerste schetsen (let op, dus nog absoluut niet definitief!) al gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://caemgen.nl/SlickUI/UI-CONCEPT_v2.jpg

Wat vinden jullie ervan, qua looks? Klik hier voor de afbeelding op volledige grootte.

Ik wil nog niet teveel uit de doeken doen/uitleggen over de exacte werking. Dat komt in een later stadium.

Wel ben ik op zoek naar enthousiaste en goede developers die me bij dit project willen helpen. Zelf mis ik helaas de kennis en skills om Android-applicaties te bouwen. Ik ben een vormgever, geen programmeur.

Denk eraan, de kwaliteit is uitermate belangrijk. Ik wil met deze UI (User Interface) een zeer soepele, visueel aantrekkelijke en functionele/praktische ervaring bieden aan de Android-community.

Als je interesse hebt, stuur me dan een PM.
Bedankt!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 12:17

mindcre8r

Tradepedia

ik kan niks voor je betekenen, enkel dan te testen maar moet zeggen d:)b ziet er goed uit.

Ik zie in je plaatje enkel geen highlight in de tab als je hem kiest, dit is misschien wel duidelijker in het gebruik.

Bears and Bulls

Verwijderd

Topicstarter
mindcre8r schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:44:
ik kan niks voor je betekenen, enkel dan te testen maar moet zeggen d:)b ziet er goed uit.

Ik zie in je plaatje enkel geen highlight in de tab als je hem kiest, dit is misschien wel duidelijker in het gebruik.
Thanks!

De highlight is de zwarte tab. Het is de een, of de ander.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:36:
Wel ben ik op zoek naar enthousiaste en goede developers die me bij dit project willen helpen. Zelf mis ik helaas de kennis en skills om Android-applicaties te bouwen. Ik ben een vormgever, geen programmeur.
Hoe nobel ook: dit valt onder Het algemeen beleid #verbodenspam en dat staan we niet toe.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.