• RobbertF
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 24-11-2014
Beste mensen,

Ik heb net als velen hier af zitten wachten tot eindelijk de Desire HD uit kwam en deze zo snel mogelijk gehaald. Op het punt na dat de batterij naar mijn idee wat snel leeg is, is het echt een super fijne telefoon!
Nou ben ik er achter gekomen dat als ik foto's maak met de flitser aan dat de DHD regelmatig uitvalt.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Of heb ik dan net die ene rotte appel...

Groeten
Robbert

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je dit topic opende? :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:49

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Misschien heeft het te maken met je batterij?

Hij is snel leeg zeg je, en bij flits (flitslampje trekt behoorlijk veel stroom van de accu) valt hij uit.

Denk dat je gewoon een brakke accu hebt.

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:31

mvdam

EV-Gekkie

We hebben iets meer informatie nodig van je, is de telefoon vol/leeg, en valt de hele telefoon uit, of loopt ie vast?

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

• RobbertF
De hele telefoon valt uit. Ik heb het gisteren een paar keer gehad toen de batterij denk ik nog 20% had. Brakke batterij zeg je... hij doet er ook een uur of 3 of 4 over om helemaal op te laden, dat lijkt me ook niet helemaal normaal. En na 4 uur intensief gebruik is hij ook wel weer leeg..

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:19
RobbertF schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:40:
hij doet er ook een uur of 3 of 4 over om helemaal op te laden, dat lijkt me ook niet helemaal normaal.
Als je via USB oplaadt is dat niet zo gek, als je 'm gewoon in stopcontact stopt dan is 3-4 uur aan de lange kant.
En na 4 uur intensief gebruik is hij ook wel weer leeg..
Als je 4 uur lang constant het scherm aan hebt staan en dingen doet, dan kan het best zijn dat 'ie alweer op is.

The devil is in the details.

• traders
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:30
RobbertF schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:42:
Nou ben ik er achter gekomen dat als ik foto's maak met de flitser aan dat de DHD regelmatig uitvalt.
Werkt gewoon bij mij

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Ik probeer het nog maar een keertje: wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je dit topic opende?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• RobbertF
pven schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:56:
Ik probeer het nog maar een keertje: wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je dit topic opende?
Zoeken op internet of het een bekend probleem was. Met de telefoon heb ik een aantal keer hetzelfde geprobeerd. Zaklamp applicatie werkt ook prima, en foto's zonder flits ook. Zodra ik die 2 combineer valt de telefoon uit

En de 4 uur opladen is niet via USB maar gewoon netstroom

• garagaholic
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22-09 08:47
Volgens mij doet een li-ion accu er per definitie een uur of 3 (a 4) over om volledig op te laden. Zie dus niet in wat daar vreemd aan is.

Het zou heel wellicht kunnen zijn dat jouw accu defect is en niet voldoende prik levert voor én een foto maken én de camera-unit + wegschrijven foto. Ik weet niet of er een speciale spanningspiek oid optreedt hiermee, maar 't zou logischerwijs natuurlijk wel kunnen.

Probeer anders eens het probleem te reproduceren als je 'm aan de oplader hebt hangen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee