• svennny
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 03-05-2013
Beste mensen,

En vriend van mij kan zelden een server joinen op Age of Empires 3. Er verschijnt dan de melding "Failed to join Game". We hebben al veel geprobeerd maar nog geen oplossing gevonden.
Weet iemand misschien een oplossing?

• Morphogenesis
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15-09 08:22
Firewall op pc gecontroleerd?
Porten geforward in de router?

• svennny
Het eerste hebben we al geprobeerd en het laatste lukt niet.

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 22:11

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat heb je al geprobeerd? Kunnen jullie wel bij elkaar komen in andere spellen? Kan hij sowieso wel spellen online spelen?

Heb je de online help van Age of Empires 3 al geraadpleegd? Daarin staat meestal een hoofdstuk "connection problems", die boordevol tips staat over routers, poortinstellingen en firewalls. Vaak staat specifiek aangegeven welke poorten open moeten staan om probleemloos te kunnen spelen, op internet en op dit forum (of het netwerken forum) is vaak te vinden hoe je dit precies moet doen.

Anders helpt het sowieso om wat meer te vertellen, wat voor computer/besturingssysteem? Wat voor beveiligingssoftware? Wat voor router/modem? Hoe ben je sowieso aangesloten op het Internet? (en je vriend!). Persoonlijk denk ik dat je het in die richting: netwerk problemen moet zoeken.

• svennny
Ik kan wel andere online spellen spelen.
waar mij probleem ligt weet ik niet precies, in iedergewal kan ik zelf geen server joinen.
Als ik zelf een server maak kunnen er soms wel mensen in,
maar bij vrienden is het nog nooit gelukt om mij te joinen .
Ik heb alles al geprobeerd wat op het forum staat maar tot nog toe heeft nog geholpen...

modem: Thomson SpeedTouch 780
router: sitecom
internet van: kpn
besturingssystem: windows 7
beveiligingssoftware: AVG 9 free

I

• bnbaz
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Op http://portforward.com/ kun je vinden hoe je poorten moet forwarden.

Het is de volgende keer dat je een topic opent wel de bedoeling dat je dit volgens ons beleid doet. Alles wat je nu in je tweede en derde bericht toegevoegd hebt, had je al in je topicstart moeten hebben staan ;) Zie ook de FAQ fan Spielerij - Problemen & Vragen: SPV FAQ

Omdat je hier al het een en ander toegevoegd hebt mats ik je, maar normaal gesproken zou hier een slotje op gaan.

• svennny
Dis de eerste keer dat ik een topic aanmaak dus ik wist het nog niet...
Maar bedankt dat je me matst.Mijn vriend is nu even een weekend weg maar zodra die terug is zal ik hem de link geven.

• svennny
mijn vriend zegt dat ie zijn poorten niet kan upgraden ....

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 22:11

Umbrah

The Incredible MapMan

Zo, dat heeft een tijd geduurd. Wat heeft je vriend al gedaan? Rechtstreeks op de modem gezeten? Soft firewalls uitgezet? Portforward.com gelezen?

Laat hem anders zelf eens posten.

• svpersmart
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 02-09 17:44
Heb je in je startup config je ip al eens gezet ?

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19:49
Je kunt het hele portforwarding probleem vermijden door gebruik te maken van tunngle. Dit is een virtual lan (hamachi is bekender, tunngle werkt beter).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee