Toon posts:

Hulp!! laatste check voordat ik pc ga kopen

Pagina: 1
Acties:

• sakurakilla
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11:52
Hello allemaal,

Nou hierbij wil ik aan jullie vragen of de componenten die ik geselecteerd een goeie pc zijn geworden.
Het eenige waar ik mij een beetje druk om maak is de PSU.

Denken jullie dat 550w genoeg zal zijn.

Er staat geen videocard in het lijstje omdat ik thuis zelf nog een HD5770 hawk heb liggen die ik zal gebruiken.

Het budget voor het pc was maximaal 500 euro en ik ben er ruim over heen. Als jullie componenten zien die wat goedkoper kan, aub laat het me weten
Helaas moest ik er een monitor bijdoen omdat ik de Full HD van mijn vriendin in beslag zal nemen en dan heeft zij ook een scherm nodig

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 17:34
Voeding gaat prima werken, ben zelf geen fan van OCZ voedingen maar dat is persoonlijk.

• sakurakilla
Mektheb schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:06:
Voeding gaat prima werken, ben zelf geen fan van OCZ voedingen maar dat is persoonlijk.
wat zou je me kunnen aanraden around die prijsclasse (of als kan goedkoper :O)

• dtech
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 05-08-2020
Je topictitel kan echt niet. PC'tje is wel aardig, veel beter/anders ga je niet krijgen voor €600

Ik zie alleen geen videokaart, dus zorg dat er eentje onboard zit. En spelletjes spelen kun je dan natuurlijk vergeten.

• Niels9
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-08 10:50
dtech schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:23:
Je topictitel kan echt niet. PC'tje is wel aardig, veel beter/anders ga je niet krijgen voor €600

Ik zie alleen geen videokaart, dus zorg dat er eentje onboard zit. En spelletjes spelen kun je dan natuurlijk vergeten.
sakurakilla schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:05:
Er staat geen videocard in het lijstje omdat ik thuis zelf nog een HD5770 hawk heb liggen die ik zal gebruiken.
Lijkt mij duidelijk ;)

[Voor 39% gewijzigd door Niels9 op 22-10-2010 11:27]

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 17:34
sakurakilla schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:21:
[...]

wat zou je me kunnen aanraden around die prijsclasse (of als kan goedkoper :O)
Zoals ik al zei is persoonlijk, ben geen van OCZ omdat er bij mij altijd vanalles kapot gaat bij hun.
een ander wil weer geen Thermaltake ;)

Maak je eigen keus bij wat goed voelt, garantie ziet op alle merken haha

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
Je hebt nog een OS wat je kunt gebruiken? Anders is het wellicht handig die ook even mee te rekenen ;)

Desktop | Server | Laptop

• sakurakilla
Rupie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:35:
Je hebt nog een OS wat je kunt gebruiken? Anders is het wellicht handig die ook even mee te rekenen ;)
dont worry ik heb een os =D

• powerpuck
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 24-08 06:16
Mag ik vragen van welke website je dat koopt? Ben zelf ook bezig met het samenstellen van een pc, maar ik zie een paar onderdelen die op deze website goedkoper zijn.

• Crahsystor
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:43
powerpuck schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:55:
Mag ik vragen van welke website je dat koopt? Ben zelf ook bezig met het samenstellen van een pc, maar ik zie een paar onderdelen die op deze website goedkoper zijn.
Aan de layout te zien is dit Azerty.nl

Addicted to silent computing

• sakurakilla
powerpuck schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:55:
yep het is inderdaad azerty.nl =D
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee