Toon posts:

AMD HD 6000 serie review

Pagina: 1
Acties:

• EDIT
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13:23
Allereerst bedankt voor de review :)
Heb 'm met veel plezier gelezen!

Nu de eerste prijzen bekend zijn, is het misschien leuk om die er ook nog bij te laten verschijnen?
Gaat natuurlijk om deze review: reviews: AMD HD 6000-serie, bang for buck

• Rataplan
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Kijk 'ns naar het blokje 'gerelateerde producten' aan de rechterkant van je scherm? :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• EDIT
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13:23
Ah, maar die stonden er toen nog niet :P
Bedankt voor de koppeling :)

[Voor 27% gewijzigd door EDIT op 22-10-2010 11:44]

• Rataplan
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik heb niks gedaan, hoor ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• mvds
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:27

mvds

Totally awesome!

Misschien dat ik even dit topic mag kapen voor een reactie over hetzelfde artikel?

Het viel me op dat een enkele HD6850 in Bad Company 2 26,0 / 37,3 fps doet, maar 2 x de HD6850 57,5 / 78,5 fps. Dat zou betekenen dat die kaart wel erg goed schaalt, aangezien de tweede kaart meer dan 100% snelheidswinst opleverd. Zou het misschien de HD6870 in CF moeten zijn? Of zit er een foutje in de fps score?

• Marc Rademaker
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08:37
obsidian schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:54:
Misschien dat ik even dit topic mag kapen voor een reactie over hetzelfde artikel?

Het viel me op dat een enkele HD6850 in Bad Company 2 26,0 / 37,3 fps doet, maar 2 x de HD6850 57,5 / 78,5 fps. Dat zou betekenen dat die kaart wel erg goed schaalt, aangezien de tweede kaart meer dan 100% snelheidswinst opleverd. Zou het misschien de HD6870 in CF moeten zijn? Of zit er een foutje in de fps score?
Het is inderdaad opmerkelijk te noemen, maar het gaat toch echt om HD 6850 in CF en de fps-scores kloppen. Het gebeurt in wel meer spellen. Desondanks denk ik dat je het kunt toeschrijven aan een meetfout, die je hoe dan ook hebt met enkele benchmarks. Zo doorlopen we in BC2 handmatig een stukje van een level, en de minima varieren daar, met soms 5fps. Door het uit te middelen kom je een heel eind, maar als je met de ene net aan de lage kant zit, en de ander aan de hoge kant, zie je meer dan 100% schaling.

Dat verklaart overigens niet het gemiddelde aantal fps, want die zijn altijd zeer constant.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee