[Excel2007] Opmerking bewerken werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-07 10:33
Ik heb een aantal grootte sheets met een rits berekeningen en aan een aantal cellen zit een opmerking.
Nu kan ik in rij B gewoon op een cel rechts-klikken en 'opmerking bewerken' kiezen, zodat ik de opmerking kan bewerken. Maar in de rest van de cellen kan ik hier wel op drukken (dus niet greyed out), maar gebeurd er helemaal niets.

Heb de cellen qua eigenschappen helemaal met elkaar vergeleken en gelijk gemaakt, maar dan werkt het nog steeds niet.
Iemand die hier iets op weet? Of zijn al die rijen waar opmerkingen in staan opeens corrupt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Vreemd. Werken de knoppen onder de ribbon tab 'review' wel?

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
pedorus schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:05:
Vreemd. Werken de knoppen onder de ribbon tab 'review' wel?
De knop Opmerking verwijderen en weergeven/verbergen werken in dat tab wel gewoon (zoals ook via rechtermuisknop), maar Opmerking bewerken werkt daar ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:09

Reptile209

- gers -

Valt de comment niet ergens 'buiten beeld', bijv. in een verborgen rij of kolom? Wat gebeurt er als je bij een probleemcel de comment verwijdert (kan dat wel?) en een nieuwe aanmaakt: is die daarna wel te bewerken?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Japie Gijs schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:14:
De knop Opmerking verwijderen en weergeven/verbergen werken in dat tab wel gewoon (zoals ook via rechtermuisknop), maar Opmerking bewerken werkt daar ook niet in.
Als je na verwijderen weer een nieuwe kan maken, dan is er in ieder geval een workaround mogelijk.. :p

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
pedorus schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:36:
[...]

Als je na verwijderen weer een nieuwe kan maken, dan is er in ieder geval een workaround mogelijk.. :p
Dat werkt wel ja. Maar dan is opmerking weergeven, wijzigen en weer verbergen nog iets sneller ;)
Juist dat wekt hier al erg veel irritatie op. Zitten namelijk met meerdere personen in die documenten.
Pagina: 1