Dual PSU behuizingen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Topicstarter
Iemand een idee of er nog verkrijgbare (atx) cases zijn die plek hebben voor 2 voedingen?
Zoals bv de Antec P190 (niet meer verkrijgbaar..) of de Lian Li A10..

Kan zo gauw zelf niets vinden, meeste hits zijn oude cases die ik niet meer kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-07 23:27
een enkele voeding die sterk genoeg is, goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De reden waarvoor ik het zoek is niet relevant, ben dus gewoon opzoek naar een dual PSU case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:28
Je hebt dus helemaal niets gevonden? Het forum is geen plaats voor zoekopdrachten... er wordt toch echt een minimale inspanning van de TS verwacht. 'Ik heb even gezocht maar kan niets vinden' zegt zo weinig... op welke termen heb je bijvoorbeeld gezocht en tegen welke problemen loop je aan?

Ik had met een paar minuutjes snuffelen in de pricewatch al een behuizingen gevonden die 2x een voeding volgens de ATX standaard ondersteund in de behuizing:

pricewatch: Silverstone SST-TJ07S-W (Zilver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb er wel een paar gevonden, maar Google-behendig ben ik zelf ook niet nee.
Ik had de Silverstone gevonden, Lian Li heeft er een, Antec heeft er een, NZXT heeft de Khaos, Cooler Master heeft de HAF 932.

Het is niet zo dat ik hier gewoon post van zoek het even uit voor me, meer in de zin van als iemand nog een tip heeft van wellicht iets goedkoops of iig nog goed te verkrijgen. Ben vergeten te vermelden dat de bovenstaande kasten een beetje uit het budget vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 15:36

ResuCigam

BOFH

Anoniem: 144052 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:55: Ben vergeten te vermelden dat de bovenstaande kasten een beetje uit het budget vallen.
Ik denk dat je een goedkope kast wel kan vergeten met zulke speciale eisen...

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Misschien zou het helpen als je het budget ook vermeld... dan hoeven we niet te gokken enzo ;)

Anyway, deze voeding past gewoon in elke ATX kast: pricewatch: Silverstone Gemini ST55GF

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Pagina: 1