Ik heb een probleem met mijn Club3d 4890 superclocked, normaal zou deze in idle modus op gpu core 500mhz moeten draaien en onder load 950mhz.
Nu is het zo dat hij dit het eerste uur goed doet en daarna verspringt naar 800mhz en daar op blijft hangen. of ik nu een spel speel of niks geopend heb. dit lees ik af met GPUZ en ATI Catalyst.
wat ik al heb geprobeerd.
drivers verwijderen en opnieuw installeren.
kaart uit de pc gehaald en stof vrijgemaakt. ( zat minimaal stof op)
temp ligt bij load op 60 graden en idle tussen de 40 en 45 graden
Ik zou nog kunnen proberen om windows opnieuw te installeren maar dat heb ik tot nu uitgesteld omdat dat een middag in beslag neemt en ik de pc nodig heb voor werk en studie.
Graag zou ik jullie mening hierover horen ik denk namelijk zelf dat het iets software matig is.
Alvast bedankt. Groeten Mick
Nu is het zo dat hij dit het eerste uur goed doet en daarna verspringt naar 800mhz en daar op blijft hangen. of ik nu een spel speel of niks geopend heb. dit lees ik af met GPUZ en ATI Catalyst.
wat ik al heb geprobeerd.
drivers verwijderen en opnieuw installeren.
kaart uit de pc gehaald en stof vrijgemaakt. ( zat minimaal stof op)
temp ligt bij load op 60 graden en idle tussen de 40 en 45 graden
Ik zou nog kunnen proberen om windows opnieuw te installeren maar dat heb ik tot nu uitgesteld omdat dat een middag in beslag neemt en ik de pc nodig heb voor werk en studie.
Graag zou ik jullie mening hierover horen ik denk namelijk zelf dat het iets software matig is.
Alvast bedankt. Groeten Mick