• Bernice
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-05-2019
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum!

Ik had een vraag i.v.m. met het maken van een nieuwe computer.

Ik wil graag het moederbord Asus P6T kopen, hierbij wil ik graag weten of ik een Geforce 9600GSO videokaart erop kan aansluiten.

Hier wat meer specificaties van de videokaart:

GF 9600GSO 580M
1,5GB DDR2
Dual DVI TV PCI-E

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en mij kunnen helpen.

Alvast bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welkom op GoT :)
Het is een PCIe videokaart en je moederbord heeft PCIesloten. Ik zie niet waarom het niet zou gaan.

30" monitor te koop

• Bas.
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 01:26
Ik wil je niet teleurstellen, maar 1,5gb DDR2 geheugen gaat niet werken op dat moederbord. Dat bordje slikt namelijk alleen DDR3 geheugen. Verder gaat de videokaart pefect werken!

• DaLoona
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 11:49

DaLoona

Certified nutcase since 1974

Extorm schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:28:
Ik wil je niet teleurstellen, maar 1,5gb DDR2 geheugen gaat niet werken op dat moederbord. Dat bordje slikt namelijk alleen DDR3 geheugen. Verder gaat de videokaart pefect werken!
Uhm,.........dat zijn de specs van de graka :P

MSI MEG B550 Unify-X#R7 5800X#Arctic Liquid Freezer II 280#MSI RTX3080 Gaming-X Trio#16GB G-Skill DDR4@3733MHz, C14-1T#Samsung 860 EVO 250GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD Elements 4TB#Be Quiet! Dark Power Pro 11, 850W/Dark Base 700

• Bernice
Dus het zou wel kunnen? :D

[Voor 5% gewijzigd door Bernice op 21-10-2010 21:54]

• Bas.
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 01:26
Oh lol, ik dacht dat de TS 3x 512mb geheugen in triple channel bedoelde op zijn mobo, met een 9600GSO graka :P Die videokaart gaat perfect werken op het moederbord hoor!

• Bernice
Ha bedankt voor de hulp!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee