Toon posts:

Headset

Pagina: 1
Acties:

• Tc-Chub
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21-09 11:42
Hallo allemaal,

Ik zoek een goede headset waarop ik goed muziek kan luisteren en waarmee ik goed kan gamen. Er hoeft niet persé een microfoon op te zitten, zolang het geluid maar van goede kwaliteit is.

Ik zoek dus een headset met een goede geluidskwaliteit, waarmee je dus fijn muziek mee kan luisteren en fijn mee kan gamen. Nu wordt de Creative Fatal1ty aangeraden in de BBG's. Is dit een headset die aan mijn eisen voldoet?

Budget ongeveer 40 euro, alvast bedankt voor het helpen.

• Tc-Chub
Niemand?

• Ynnck
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-06-2016
Volgens mij verwachten ze op Tweakers een eigen inzet :)

maar een aanrader vind ikzelf de Sennheiser HD202. Kost ongeveer 30€ maar is voor mij een topper binnen die budgetgroep ( tot max 50 € )

EDIT : de Sennheiser HD202 is wel 1tje zonder microfoon ;)

[Voor 13% gewijzigd door Ynnck op 22-10-2010 21:51]

• MikelenniuM
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Ynnck schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:48:
Volgens mij verwachten ze op Tweakers een eigen inzet :)
Dat dus.

Heb je zelf al wat gezocht? Wat voor muziek luister je (hardstyle of klassiek is wel een verschil in klank ;))? Hoe vaak wil je de headset gebruiken? Wil je in-ear of wil je een gesloten systeem?

Heb je wellicht al in de pricewatch gekeken?

• Tc-Chub
Ik ben normaal wel van de eigen inzet, maar een review is puur speculatief. De een vind een headset wel goed klinken de andere niet. Daarom vraag ik het hier omdat ik er niet uit kom.

Koptelefoons onder Draagbare media had ik uberhaupt nog niet gezien. Ik keek bij Audiotoebehoren dus ik zal zo eens bij dat andere kopje gaan kijken :)

Ik luister meestal pop muziek en dance. Ik heb op school een keer zo'n koptelefoon opgehad en daar kwam de muziek uit alsof je tussen een stel hele goede boxen stond, zoiets zoek ik zegmaar.

• Guardian Angel
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik heb zelf een, duurdere, maar de Sennheiser CX 300 II Precision is vaak als uitstekend getest. pricewatch: Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart)

ARME AOW’er

• Tc-Chub
Sorry dat ik het niet gezegd heb maar ik zoek eigenlijk wel een koptelefoon die je echt op je hoofd moet zetten.

Ik ben nog aan het kijken maar heb het nog niet gevonden. Eentje met een goede geluidskwaliteit, korte kabel en de mensen om je heen moeten er geen last van hebben. Ik gebruik hem voor bij het gamen en voor het luisteren van muziek als anderen om mij heen zitten die niet naar mijn muziek willen luisteren.

• Ynnck
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-06-2016
Wat dacht je van de nieuwe HD205 ? :)
pricewatch: Sennheiser HD 205 II (Zwart)
Ik heb de eerste versie gebruikt en die beviel me enorm :)

De kabel is wel 3 meter lang, maar is vrij goed op te lossen door gewoon een elastiekje rond de overtollige kabel te binden :D
De eerste HD205 sloot goed af, en werd ook niet al te warm na enkele uren. Maar dit hangt vooral af van het eigen gevoel en natuurlijk volume van muziek/game ;)

• Loki.Nya
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 28-07 02:34
Met een Sennheiser of AKG zit je wel goed denk ik. Als je lang zo'n koptelefoon op hebt zou ik in ieder geval voor één gaan die over de oren valt en niet er op. Ik heb zelf een Sennheiser HD 595 en kan gerust vele uren achter elkaar films kijken of muziek luisteren zonder dat ik me er aan stoor. Verder is het veel gehoorde advies natuurlijk; ga na de audio boer en luister zelf en neem als het kan een cd mee met je eigen muziek.

• Tc-Chub
Ja daar heb je ook gelijk in ja. Het nadeel is dat ik daar niet zo veel tijd voor heb maar ik zal er maar tijd voor moeten maken denk ik zo!

Maar die Creative Headset die sluit niet aan bij mijn wensen?

In ieder geval iedereen al vast bedankt voor de hulp :)

• aap
  • Laatst online: 17:29
Ik heb die Creative. Hij voldoet aan Loki.Nya's eis dat hij over de oren valt, dus inderdaad ook langere tijd comfortabel is.
Ik ben geen audiofiel en ik vind het geluid OK,

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 01:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak :o

Vragen die in andere GoT subfora besproken worden horen daar terecht. Headsets zijn audiodevices. Gek genoeg horen die in Audio & HiFi

Move OH -> AH

Soittakaa Paranoid!

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16:46
Ynnck schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:39:
Wat dacht je van de nieuwe HD205 ? :)
pricewatch: Sennheiser HD 205 II (Zwart)
Ik heb de eerste versie gebruikt en die beviel me enorm :)

De kabel is wel 3 meter lang, maar is vrij goed op te lossen door gewoon een elastiekje rond de overtollige kabel te binden :D
De eerste HD205 sloot goed af, en werd ook niet al te warm na enkele uren. Maar dit hangt vooral af van het eigen gevoel en natuurlijk volume van muziek/game ;)
Het nadeel van de HD205 is overigens wel dat de kabel bij het uiteinde vaak snel kapot gaat. Destijds versleet ik er zo'n twee per jaar, waarbij ik de hoofdtelefoon elke dag gebruikte.

Inmiddels gebruik ik overigens de HD25-1 II, maar dat is totaal geen competitie meer met de HD205.

EDIT:
Ga overigens eens naar de Mediamarkt of Saturn. Daar kun je relatief goedkope hoofdtelefoons beluisteren en vergelijken :).

[Voor 6% gewijzigd door alex3305 op 23-10-2010 02:27]

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 00:13

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

En, in AUD verwachten we echt veel meer eigen inzet.

Maak eens een shortlist, prijsjes erbij, plus en minpunten; dan wordt het voor ons (en voor jezelf :) ) een stuk duidelijker.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee