Toon posts:

moederbord m2n68-la aansluitingen

Pagina: 1
Acties:

• evertos
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 15:52
ik mijn eigen hp kast gesloopt en een nieuwe kast gekocht: pricewatch: Thermaltake M9 VI1000BWS. ik moet vanuit deze kast een aantal stekertjes op het moederbord aansluiten.
:power led e, power led ,H.D.D led, power sw en reset sw. ik weet dat dat in de handleiding moet staan van mijn moederbord maar die kan ik op internet niet vinden.

heeft iemand misschien de handleiding van dit moederbord waar in staat waar ik deze stekertjes moet aansluiten?

alvast bedankt!

gr evertos

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:40

Ragdoll

excommunicado

op de meeste moederborden staat het ook op het bord zelf onder of boven de pinnetjes geprint kijk daar eens naar.

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En anders is het trial and error. Zo kreeg ik HP OEMplankjes meestal wel aan de praat. Beter is nog even te kijken in de oude kast waar welk snoertje naar toe loopt.

30" monitor te koop

• evertos
ja dat klopt maar dat is nog al onduidelijk. de aansluitingen van mijn nieuwe kast zien er heel anders uit. ik heb trouwens een M2N68-LA (Narra3) voor de duidelijk heid

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Juist omdat die stekkers zo anders zijn is het handig gewoon de draadjes te volgen.

30" monitor te koop

• Nielson
  • Nu online
Indeling van die front connectors is niet zo willekeurig als deze lijkt, er zijn een paar opstellingen die je bij meerdere bordjes terug vindt. Pak er dus gewoon een paar handleidingen bij (bv van een erop lijkend asus bordje) en kijk naar de overeenkomstige beschrijvingen (Rst, Pw, Hdd, etc) en eventuele kleurtjes, zo is het vrij makkelijk terug te leiden wat welke aansluiting is. Let verder bij ledjes ook op de polariteit, maar dit is meestal ook wel aangegeven.

• Bakura Ryou
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16:35
10e hit op Google geeft het antwoord (klik) :)
There is no motherboard manual for the M2N68-LA listed on the ASUS website so I had to look at the wiring from the old case to match the pin connections for the power switch, hdd led, power led and reset switch, which ended up as this:

9-pin connector:
[] [] [] []
[] [] [] [] []

setup:
[P.led][P.Sw]
[H.DD][R.Sw][]

• evertos
iedereen bedankt voor het mee denken ik heb hum hier gevonden:http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

iedereen bedankt!!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee