Mac App Store - Family packs

Pagina: 1
Acties:

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik twijfel enorm, moet ik de familie pack kopen of niet, ik zie op Apple.com het volgende dat straks met de app store het volgende van toepassing is:

You can install Mac apps on every Mac you use and even download them again. This is especially convenient when you buy a new Mac and want to load it with apps you already own.

Betaal je dan specifiek voor die pc of hoe zit dat? Ik gebruik nu ook 1 account samen met mijn vriendin voor de iPhone en iPad.

Ben benieuwd naar jullie idee/mening. Anders koop ik nu 1 pc licentie van iLife 11. Dan zou het toch onzin zijn om 79 euro uit te geven nu terwijl dat straks met de app store helemaal niet is.

[ Voor 9% gewijzigd door Remko.me op 21-10-2010 19:54 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja, dat vraag ik me ook af. Niet alleen Apple doet het, maar CulturedCode (van Things) bijvoorbeeld ook. Ik heb daar een family license van, maar ik vraag me wel af hoe het met de App Store gaat als je op twee Macs dezelfde Apple ID gebruikt. En hoe de beveiliging gaat, want het zal niet zo zijn dat je even de application package en wat plists en xml's uit de user library kunt kopiëren naar de Mac van iemand anders.
Het klinkt allemaal heel leuk, maar ik wacht het nog even af. Ik koop sowieso liever via de sites van developers, met zo'n ouderwetse serial of een signed license image per e-mail.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Sowieso is iLife niet beveiligd met codes/activatie. Het is alleen je netheid als je een family pack koopt.

• Remko.me
Ik vind het inderdaad wel zo netjes om dan een family pack te kopen.

Toch vraag ik me nog steeds af hoe dat gaat. Ik heb besloten het alleen voor mijn PC nog te kopen en kijken wat App Store brengt.

Nog vager:

Paar dagen geleden betaalde studenten 25 euro voor iLife... nu ineens 49 euro !
Huh?

[ Voor 20% gewijzigd door Remko.me op 22-10-2010 12:56 ]

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Remko.me schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:50:Nog vager:

Huh?
Maar krijg je dan niet gelijk de nieuwe iLife '11?

€ 48,79 zie ik idd ook staan...

• Remko.me
Tha BasZ schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:59:
[...]

Maar krijg je dan niet gelijk de nieuwe iLife '11?

€ 48,79 zie ik idd ook staan...
Jawel kijk

http://d.pr/HQ1L

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:55
Remko.me schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:50:

Huh?
Ik was van plan om iLife 11 aan te schaffen omdat het maar 25 euro was voor studenten. Maar nu staat er 49 euro... Ik vind het maar vaag.
Pagina: 1