Toon posts:

DELL XPS 15 configuratie

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

• maxibaut
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 08-01-2020
Ik ben niet echt een hardware kenner, maar ik moet een nieuwe laptop om mee te programmeren, website-creatie, photoshop, multimedia, filmpje kijken. Gamen doe ik niet.

Ik vind deze wel leuk maar ik had graag advies gekregen over de configuratie.
Als ik net onder de 1000 euro incl BTW wil blijven kan dit samenstellen:
Een offerte vragen via telefoon ipv configuren via internet gaf me een voordeel van 20 euro op 1000 euro, dus 2%.

XPS L501x : Intel i5-560M(2.66GHz) Mobile CPU
--> Ik kies voor 40 euro extra de i5-560M ipv i5-460M, maar heeft dat wel zin? graag uw mening.
Display : 15.6in FHD TLF LCD L501X
--> hier kies ik voor een 1920 scherm, zodat ik genoeg zich heb om te programmeren
Memory : 4096MB (2x2048) 1333MHz DDR3 Dual Channel
--> meer memory is te duur
Hard Drive : 320GB Serial ATA (7200RPM)
--> volgens de specs zou er mogelijkheid zijn om hier een SSD te krijgen, maar aan de telefoon was men niet op de hoogte. Zou het uitkomen deze week van de "macbook air met flash only" dit proces kunnen versnellen? Ik heb zelfs genoeg met 64GB, gezien ik een synology thuis heb draaien van 2TB.
Battery : Primary 6-cell 56W/HR LI-ION
-->telefonisch was de 9-cell nog niet beschikbaar, maar ik heb de laptop zelden op batterijen, dus niet echt een punt. Is meer om de maandelijkse stroomuitval hier in de ardennen te counteren.
Graphics : NVIDIA GeForce GT 420M 1GB graphics with Optimus(For Wireless N-1000 card)
TV Tuner : Not Included
--> tv tuner vond ik leuk, maar daar dient onze 42 inch TV voor? toch.
Operating System : Dutch Genuine Windows 7 Home Premium (64 BIT)

• Hel Gast
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 29-07-2012
En wat is de vraag? Want dit is precies wat de titel zegt: een configuratie.

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18-09 11:27

Ed_L

Crew Council
Voor aanschafadvies voor notebooks hebben we de NBBG topicreeks. Een overzicht vind je hier: Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee