Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-05 10:12
Hoi

Ik wil Project Reality (mod van Battlefield2) spelen en daar heb ik een aantal patches voor nodig.
Ik heb de goede patches gedownload!

Het probleem
Nadat ik de dvd van Battlefield 2 (BF2) hebt geïnstalleerd wil ik de BF2 patch installeren (1.41). Alleen er gebeurt helemaal niets! Bij dubbelklik op de patch, lijkt het even dat hij bezig is (zandlopertje).

Zelfs na een uur wachten gebeurt er niets! Met eerdere patches moest je vaak een tijd wachten, voordat de patch vanuit zichzelf ging uitpakken. Toen ik Win XP had, had ik er nooit last van. (1 jaar geleden).

Wat ik zelf gedaan heb

Als eerste heb ik voor de zoveelste keer BF2 verwijderd. Dit heb ik aan de hand van een handleiding
"hoe je het beste BF2 kunt verwijderen".

De link: http://forum.i3d.net/297255-post2.html

In deze link bevat het stappenplan om BF2 en andere add ons te verwijderen.
Voor elke nieuwe handeling staat een cijfer die je moet volgen.

Bij sommige van deze stappen, kreeg ik problemen. Deze 'problemen' heb ik hieronder beschreven.

2: Er stonden geen profielen of save games meer in deze map. Ik heb mijn documenten ook op een vreemde plaats staan. 1 is te vinden via het bureaublad de ander via Gebruikers en dan Mijn Documenten. In beide Docs staan andere bestanden in.
In beide Mijn Documenten kon ik niets vinden.

7: Deze map was leeg

19: De map Dice is nergens te vinden

Verder heb ik Regcleaner gebruikt en heb zo enkele BF bestanden verwijderd.

EDIT:
Ik heb vroeger weleens met de tekenswaarde gekloot, gewoon de stappen gevolgd die ik moest volgen.

Bijlagen

WOWNOD6432
De map DICE die in bijlagen 4 zit ( Zit een andere map met de naam PYTHON. Ik weet niet of dit tot Battlefield behoort.

De map ELEC.ARTS: is een map dat een ander spel bevat.

EA GAMES is inmiddels verwijderd.

Het kan zijn dat ik vroeger ook BF2 op andere schijven heb geïnstalleerd. Maar hier zie ik geen bestanden meer van.

Heb Win 7 64 bits

ps) hoe kan ik jpeg aan deze toppic toevoegen, is voor de bijlagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-05 10:12
Bij deze kan dit topic worden gesloten.

Het probleem lag aan de patch. Ik had hem eerst van FTD gehaald. Waarop ik in de berichten las, dat dit een werkende patch was, maar niet dus.
Nu heb ik de patch can I3d gehaald, en hij doet het!