Toon posts:

[XP] Werkbalk icoontjes?

Pagina: 1
Acties:

• zlotka
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:51
Hoi,

Ik heb op mijn computer met Windows XP een klein probleempje. De icoontjes in mijn taakbalk (bijv. msn, firefox enz.) zijn allemaal en stuk kleiner dan normaal is...

Een plaatje zegt meer dan 100 woorden ;)

Weet iemand hoe ik dit weer normaal krijg?

Thomas

• tobiasvs
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Rechtsklik op je taakbalk, werkbalk ontgrendelen.
Dan zie je opeens een extra verticaal streepje rechts van je Firefox-knop (volgens je afbeelding hierboven). Daar klik je op, houd je ingedrukt en sleep je zo ver mogelijk naar rechts (richting de klok).
Rechtsklik op je taakbalk, werkbalk vergrendelen.

Dan is het weer normaal!

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

• Wiethoofd
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-08 00:26
Waarschijnlijk is er een waarde in het register aangepast die de minimale breedte heeft gewijzigd.

Een simpele google search op 'width taskbar items xp' leverde de volgende pagina op waar een regtweak staat om dit handmatig aan te passen/te corrigeren.

Wiethoofds meuk en 'overige'

• zlotka
Heb ik al geprobeerd, maar het streepje staat al helemaal naar rechts..

Toch bedankt :).

Edit: Wiethoofd, werkt ook niet..zegt dat er iets niet klopt?

[Voor 26% gewijzigd door zlotka op 21-10-2010 16:32]

• Wiethoofd
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-08 00:26
zlotka schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:24:
Edit: Wiethoofd, werkt ook niet..zegt dat er iets niet klopt?
Wat wordt precies aangegeven dat er niet klopt? Google hier ook eens op en kijk wat er voor oplossingen aangedragen worden.

Wiethoofds meuk en 'overige'

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Heb je dit al vanaf het begin of is het begonnen na een install van iets?
Als de balk voor de draaiende app's niet te klein is dan lijkt het of er een tool/mod is geïnstalleerd die de Win7 taakbalk oid nabootst.

Is het een originele (onaangepaste) XP cd of heb je de cd ergens van het net getrokken en is die wellicht aangepast?

Misery and hate will kill us all.

• zlotka
Nope, was de originele CD. Maar een vriend van me heeft er even naar gekeken net en alles is weer normaal. Bedankt voor alle reacties :).

• sanfranjake
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Weet je wellicht nog wat hij gedaan heeft? Altijd nuttig voor iemand die dit topic met een zoekmachine in de toekomst tegen komt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• zlotka
Nee sorry, was er zelf niet bij..maar ik denk, zoals eerder gezegt, iets veranderen in het register..;)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee