Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 20:22
ik had een kapotte iphone 2g, (wit scherm probleem + gespiegeld scherm en toen ineens deed hij niets meer)

dus heb ik hem net even zitten opereren en ik heb weer beeld 8) alleen is het nu in spiegelbeed en reageert het touchscreen niet meer :+

de connectors zitten goed dus het is ongetwijfeld een hardware defect iets. heeft er hier alleen iemand een idee welk onderdeel ik moet bestellen? (als het betaalbaar is en dus de moeite waard is)

want ik twijfel een beetje tussen een defect scherm a veel geld, en het printplaatje waar op die connectors zitten (logicboard? communication board?)

[ Voor 14% gewijzigd door Reloader op 21-10-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Gespiegeld beeld lijkt me eerder een software probleem. Of je 'kompas' is stuk. Dat ding roteert het scherm toch automatisch naar gelang hoe je hem vasthoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
frickY schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:05:
Gespiegeld beeld lijkt me eerder een software probleem. Of je 'kompas' is stuk. Dat ding roteert het scherm toch automatisch naar gelang hoe je hem vasthoud?
Wikipedia: Spiegeling (meetkunde) vs Wikipedia: Rotatie (meetkunde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
maar gespiegeld beeld deed ie ook wel eens toen hij nog "gewoon" kapot was,

soms was het scherm wat groenig van kleur, dan weer een wit scherm, dan weer gespiegeld maar het touchscreen deed het toen nog wel

eindeijk een reboot weten te krijgen een het appeltje bij het booten is we netjes in de goede

we gaan ff rommelen weer

hoe krijg ik dat ding in godsnaam in dfu mode, heb die internet dingen al gevolgd maar hij wil niet..

home knop en power indrukken na 10 seconden power los laten... gebeurt niks :(

[ Voor 44% gewijzigd door Reloader op 21-10-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 21:17
Reloader schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:12:
hoe krijg ik dat ding in godsnaam in dfu mode, heb die internet dingen al gevolgd maar hij wil niet..

home knop en power indrukken na 10 seconden power los laten... gebeurt niks :(
Probeer eens een filmpje zoals deze te volgen. Dan kun je de timing in de video volgen. Niet vergeten de home knop lang genoeg vast te blijven houden, dat is de reden waarom DFU bij de meeste mensen niet wil lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
na nog een keer proberen, inderdaad ligt hij nu te restoren :) hopen dat het werkt

hij leeft weer *O*

[ Voor 13% gewijzigd door Reloader op 21-10-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

JIPPIE!!!! :9
Pagina: 1