Ik heb een ASUS P6T-SE x58 mobo welke enkel crossfire ondersteund. Afhankelijk van de prestaties van de aankomende ATI 6000 GPU serie zal ik een nieuwe videokaart aanschaffen. Omdat de GTX460 ook flink in prijs aan het dalen is, is het misschien een optie om eventueel deze in SLI te draaien als de benchmarks van de 6000 serie tegenvallen.
Leuk idee, maar mijn mobo ondersteund geen SLI. Nu blijkt het dus mogelijk te zijn om de bios van je MOBO te flashen naar een bios van een technisch gelijk MOBO met SLI ondersteuning. In mijn geval het flashen van een asus p6t bios op mijn p6t-se MOBO.
Voor liefhebbers is hier een Guide
Ik benieuwd naar ervaringen van het crossflashen. Iemand toevallig een P6TSE geflashed met een P6T bios?
Als blijkt dat het in de praktijk niet stabiel werkt, is dit ook geen optie.
EDIT: Er blijkt ook een hack voor te zijn
EDIT2: De hack lijkt mij veiliger. Als iemand hier ervaringen mee heeft, hoor ik deze ook graag.
Leuk idee, maar mijn mobo ondersteund geen SLI. Nu blijkt het dus mogelijk te zijn om de bios van je MOBO te flashen naar een bios van een technisch gelijk MOBO met SLI ondersteuning. In mijn geval het flashen van een asus p6t bios op mijn p6t-se MOBO.
Voor liefhebbers is hier een Guide
Ik benieuwd naar ervaringen van het crossflashen. Iemand toevallig een P6TSE geflashed met een P6T bios?
Als blijkt dat het in de praktijk niet stabiel werkt, is dit ook geen optie.
EDIT: Er blijkt ook een hack voor te zijn
EDIT2: De hack lijkt mij veiliger. Als iemand hier ervaringen mee heeft, hoor ik deze ook graag.
[ Voor 11% gewijzigd door mcsluis op 21-10-2010 16:03 ]