Toon posts:

Map met submappen blokkeren in Firewall

Pagina: 1
Acties:

• Tromp.et
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15-09 21:02
Ik maak momenteel gebuik van de standaard firewall die met Windows 7 wordt meegeleverd. Nu ben ik alleen op zoek naar de optie (het liefst met deze firewall, maar het mag ook een andere zijn) om een gehele map inclusief submappen en daarin programma's de toegang tot internet te ontzeggen.
Is dit mogelijk? En zo ja hoe?
Misschien ligt het wel ernorm voor de hand maar ik zou niet weten hoe ik dit moet aanpakken, ik krijg namelijk alleen de optie om .exe files de toegang te ontzeggen, en niet hele mappen... 8)

[Voor 9% gewijzigd door Tromp.et op 21-10-2010 15:51]

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
Wat wil je hiermee bereiken als ik vragen was? Wellicht dat het dan makkelijker is om suggesties te geven om te proberen.

Desktop | Server | Laptop

• Tromp.et
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15-09 21:02
Het doel is om meerdere programma's die in een submap te staan te blokkeren om verbinding met Internet te maken. Dus stel ik maak een map aan in "Program Files" genaamd "Blocked Programs". Elk programma dat ik dan vervolgens hierin installeer mag gewoon helemaal geen verbinding met Internet maken. Als ik dan bijvoorbeeld mobiel zit te internetten ervoor kan zorgen dat geen van deze programma's op welke mogenlijkheid op updates kunnen controleren. En mocht ik dan weer thuis zijn, dan schakel ik het uit, en kan alles weer vrolijk updaten.

Dat is eigenlijk een beetje het idee. :)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee