Map met submappen blokkeren in Firewall

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:41
Ik maak momenteel gebuik van de standaard firewall die met Windows 7 wordt meegeleverd. Nu ben ik alleen op zoek naar de optie (het liefst met deze firewall, maar het mag ook een andere zijn) om een gehele map inclusief submappen en daarin programma's de toegang tot internet te ontzeggen.
Is dit mogelijk? En zo ja hoe?
Misschien ligt het wel ernorm voor de hand maar ik zou niet weten hoe ik dit moet aanpakken, ik krijg namelijk alleen de optie om .exe files de toegang te ontzeggen, en niet hele mappen... 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Tromp.et op 21-10-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06 12:35
Wat wil je hiermee bereiken als ik vragen was? Wellicht dat het dan makkelijker is om suggesties te geven om te proberen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:41
Het doel is om meerdere programma's die in een submap te staan te blokkeren om verbinding met Internet te maken. Dus stel ik maak een map aan in "Program Files" genaamd "Blocked Programs". Elk programma dat ik dan vervolgens hierin installeer mag gewoon helemaal geen verbinding met Internet maken. Als ik dan bijvoorbeeld mobiel zit te internetten ervoor kan zorgen dat geen van deze programma's op welke mogenlijkheid op updates kunnen controleren. En mocht ik dan weer thuis zijn, dan schakel ik het uit, en kan alles weer vrolijk updaten.

Dat is eigenlijk een beetje het idee. :)