Toon posts:

Mini Displayport to HDMI + USB Adapter

Pagina: 1
Acties:

• Abydox
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 06-08-2012
Even een vraagje, op monoprice kwam ik het volgende tegen;
Http://www.monoprice.com/...&p_id=5969&seq=1&format=2

Weet iemand of deze kabels goed werken? En zo ja zijn deze ook in NL verkrijgbaar. (verzendkosten zijn te hoog)

Alvast bedankt!

Apple freak

• Soundmaster M
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 04-10-2016
Er staat iets soortgelijks (gewoon) op de site van apple.

• Abydox
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 06-08-2012
Hmm daar heb ik gekeken maar kan hem niet vinden. Ik ben opzoek naar een kabel die dus ook geluid over hdmi stuurt. Heb je een link om me in de goede richting te wijzen?

Apple freak

• Soundmaster M
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 04-10-2016
http://store.apple.com/nl/product/H0452ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTY
Die is echter wel een stuk duurder, zie ik nu..

• Corman
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 12:01
Ik heb net deze besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27549

Heb vroeger al eens bij dealextreme besteld (een BT USB stickje) en dat werkt nog steeds. Verzending duurt wel even maar je betaalt dan ook geen verzendingskosten

• xStoryTeller
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10-09 15:20
Zelf heb ik deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37374
Audio werkt perfect via HDMI, en ik heb gelijk DVI & Displayport voor een paar dollar meer ;) Let er wel op dat alleen de nieuwere generaties Mac's audio via HDMI hebben.

• Corman
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 12:01
Ik heb geen apparaten met die andere poorten dus redelijk nutteloos voor mij. Ik heb de recentste 13" MBP dus ik zit wel veilig denk ik. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor ie aankwam?

• heuker
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:42
Heeft iemand al een verloopje welke audio support via de displayport aansluiting? Dus geen aparte usb-poort?

Dit is ondersteund door de nieuwste 2010 macbooks... echter kan ik nauwelijks een adapter vinden die normaal te verkrijgen is (lees: geen exorbitant hoge verzendkosten).

• iMike
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14-12-2010
Hoe kan ik zien of mijn mac mini dit ondersteunt? Kortom welk type dien je te hebben?
heuker schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:54:
Heeft iemand al een verloopje welke audio support via de displayport aansluiting? Dus geen aparte usb-poort?

Dit is ondersteund door de nieuwste 2010 macbooks... echter kan ik nauwelijks een adapter vinden die normaal te verkrijgen is (lees: geen exorbitant hoge verzendkosten).
Deze dus: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37374

[Voor 73% gewijzigd door iMike op 21-10-2010 18:55]

• job
  • Laatst online: 01:04

• xStoryTeller
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10-09 15:20
Dealextreme moet je wel rekenen op 2-4 werken, mijne duurde geloof ik 3 weken, maar ik had ook meerdere artikelen dus dan duurt het wat langer dan gewoonlijk.

• heuker
  • Laatst online: 21:42
Kijk, daar hebben we wat aan. Toch wat netter dan via een extra kabeltje :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee