Bladwijzerwerkbalkmap in Menubalk zetten in Firefox 3.6?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-07 07:34
Beste Tweakers,

ik probeer al geruime tijd de Bladwijzerwerkbalkmap in de Menubalk te stoppen, om het scherm zo groot mogelijk te maken. Ik heb al verscheidene add-ons geinstalleerd als Tiny Menu en andere om mijn statusbalk en dergelijke weg te halen.

Het probleem is het volgende: Als ik het aan wil passen en ik sleep de Bladwijzerwerkbalkmap naar het menubalk (maakt niet uit waar ik het zet), dan gaat het van dit:

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/fnbf6f.jpg

Naar dit:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2ep7gr7.jpg

De google searchbalk en de url balk gaan dan weg wat onhandig is (ik weet dat ik veel bladwijzers heb, maar dat terzijde).
Nou wil ik de bladwijzerwerkbalk inkrimpen tot 20/25 totdat de >> teken tevoorschijn komt, zodat er ruimte zat is, helaas lukt dat niet. Ook al plaats ik scheidbare ruimte/ flexibele ruimte in Aanpassen, nog steeds verandert het na opstarten in het tweede plaatje.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als je het Firefox-topic even had doorgezocht op 'favoriet' en/of 'bookmark' had je kunnen vinden dat hier een fix voor is door de userChrome.css in je profielmap bij te werken aan de hand van de volgende post: Bitbron in "Firefox, wat vinden we ervan?"

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
Wiethoofd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:02:
Als je het Firefox-topic even had doorgezocht op 'favoriet' en/of 'bookmark' had je kunnen vinden dat hier een fix voor is door de userChrome.css in je profielmap bij te werken aan de hand van de volgende post: Bitbron in "Firefox, wat vinden we ervan?"
Ik heb dat geprobeerd, maar het schijnt niet te helpen, ook al zet ik de pixelinstellingen op 260 of 60px, er veranderd niets.