Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310142

Topicstarter
Hoi,
kon geen topic vinden hierover maar ik heb net de nieuwe moh gekocht en om de 1 of andere reden blijf ik in de sp een Pure Virtual Function Call krijgen. Runtime error R6025. Ze zeggen dat het een register probleem is en dat een cleanup het probleem zou moeten verhelpen. Na een cleanup leek het er dan ook even op dat het probleem opgelost was totdat ik een x de mp gespeeld had en weer de sp wou doen. Ik draai Winxp Home, Nvidia 8600GT met driver 260.89, WD 1Terrabyte, AMD X2 6400. Webroot antivirus with antispyware, Creative Soundblaster Audigy.

Heb het geprobeerd zonder virusscanner of in gamemode of zelfs uitgeschakeld. ook achtergrond programma`s gesloten register cleanup gedaan met tuneup utilities. Spel opnieuw geinstalleerd maar niks helpt. Soms hapert het beeld even net of hij het aantal frames even niet aankan. Het probleem blijft ook als ik de game op 800x600 speel. :'(

Wie of wie heeft het verlossende antwoord voor me bij EA Games in ieder geval niet. En of mijn videokaart anders misschien kapot is.

Met vriendelijke groet Tom.

(ps) hoe upload ik de afbeeldingen van de foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27

D4NG3R

kiwi

:)

Wat dacht je van een schone windows installatie? Veel simpeler als al die troep om je registers op te ruimen ect te installeren.

Even wat anders: De 8000 serie (en ook de 9000 serie) hebben last van bekend euvel, waarbij ze na 2/3 jaar gewoon prompt ophouden met (fatsoenlijk) werken. Dit gebeurt meestal onder hitte, dus games of stressprogrammas. Dus zou ik je ook willen vragen even 15 - 30 mins Furmark te laten draaien:

http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/

Heb je dit trouwens alleen met MoH of ook met andere spellen? Want dan zou ik gewoonweg MoH even opnieuw installeren. Is deze MoH daarnaast legaal?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi aangezien ik net een nieuwe harde schijf heb zit winxp er net nieuw op schoon. maar ik zal furmark eens laten draaien op verzoek. moh is al opnieuw geinstalleerd en alles is legaal :) netjes he. Die runtime error puur bij de sp van moh. Af en toe wel last dat het beeld heel even hapert in de mp of met starcraft 2 en modern warfare 2. Welke opties met fur raad je aan te kiezen?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 310142 op 21-10-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Probeer eens de 197.45 Whql, alles wat daarna is gemaakt/gekomen is gericht op de 4xx kaarten.

Ikzelf heb met de 197.45 (op een 8800GT) de beste results, de 260.xx draaien ook prima hoor, alleen draaien de 197.45 net wat soepeler. (ook met MoH 2010 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zal het eens proberen alhoewel ik twijfel of dat het probleem zal oplossen. Iemand die me ff helpt met welke opties ik in fur moet kiezen voor de test? gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27

D4NG3R

kiwi

:)

Xtreme burning mode selecteren, en dan starten.

Heb je trouwens windows zelf wel geheel geupdate? (En welke windows gebruik je!?)

WinXP Service Pack 2 en 3 zijn al geinstalleerd? Erg veel nieuwere spellen vereisen minimaal SP3 namenlijk :+ .

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 21-10-2010 14:16 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jah is geinstalleerd en windows is helemaal up to date. Maar voor zover ik kan achterhalen zit het probleem zich in de videokaart ram geheugen of register. mijn ram is btw 2x 2ghz ddr2 kingston. runnen in benchmark of stability mode?

http://www.ozone3d.net/be...0f9bedf857c85a24a90e54382

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 310142 op 21-10-2010 14:52 ]

Pagina: 1