If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik ben dus bang dat dit apparaat, net als alle andere die ik tot nu toe gevonden heb, een driver nodig heeft om zelf herkend te worden. En dat kan dus niet op een PS3 of enig ander non-PC apparaat.
Ook als je googled op 'PS3 wireless usb' kom je verschillende vragen om dit soort artikelen tegen, met ook heel vaak verwijzingen naar oplossingen, die allemaal echter enkel op een (Windows) PC gebruikt kunnen worden.
deze werkt wel :-)
[ Voor 38% gewijzigd door JoJo_nl op 21-10-2010 14:27 ]
If something sucks make it better...
kan dit dan niet over wireless network ?alex3305 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:26:
Moet het per se wireless zijn, of mag het ook een hele lange kabel zijn? Anders zou je ook nog eens kunnen kijken naar USB over ethernet.
http://www.samenkopen.net/action/603452
Edit: beter lezen. ding is alleen geschikt voor ethernet naar wifi
[ Voor 33% gewijzigd door Mike2k op 21-10-2010 14:33 ]
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
thnx :-) die gaat het wellicht wel doen met mijn dlna tv . ik had er nog niet eens aan gedacht en een wireless router erbij gehaald , maar dit ziet er ook wel leuk uit.Mike2k schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:30:
Zag een actie op samenkopen hierover:
http://www.samenkopen.net/action/603452
Edit: beter lezen. ding is alleen geschikt voor ethernet naar wifi
edit: moe ook lere leze ^^ . t ontbeert wifi-n en wpa2 enterprise spijtig genoeg en gezien het een AP is doet een smc router hetzelfde en meer (bereik,beveiliging etc..) voor maar 25 euro..
[ Voor 18% gewijzigd door JoJo_nl op 21-10-2010 14:39 ]
Toch niet:
Specifications:
Operating System Support: Windows XP SP2 Certified Drivers; Windows Vista
Dat heb ik dus al (zie topicstart), heb het zelfs draadloos. Maar dan nog werkt het niet omdat er behalve op de PC geen drivers zijn voor andere apparaten om het USB signaal uit het netwerk te halen.alex3305 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:26:
Moet het per se wireless zijn, of mag het ook een hele lange kabel zijn? Anders zou je ook nog eens kunnen kijken naar USB over ethernet.
Het gaat dus om die Gefen. Quote: "U kunt deze hub dus maar op één computer gebruiken, maar dan ook als een echte USB-hub en zonder software-installatie.".
Klein probleem: dat ding kost €478
Nog een klein probleem: op de website van Gefen wordt hij niet meer aangeboden. Het vergelijkbare produkt dat ze nu hebben vereist weer een PC (en kost ook nog $400).
Dit soort artikelen moeten er toch zijn (voor minder geld
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Dat haal ik er niet uit. Volgens mij is dat setje transparant en gedraagt zich als een USB verlengkabel.alexbl69 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:17:
Bedankt voor je antwoord. Maar als ik bij de specificaties van dit apparaat kijk (in het Italiaans) staat daar wederom de noodzaak van gebruik op een Windows PC bij.
Zoniet dan is het idd een waardeloos produkt.
Gr.