Fallout New Vegas crasht direct na de cinematic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207527

Topicstarter
Hallo,

Als ik Fallout New Vegas probeer te spelen dan start het spel wel op maar zodra ik door de cinematic heen ben dan krijg ik een crash to desktop en dan zegt het 'FalloutNV werkt niet meer'. Ik heb overal op internet naar oplossingen gezocht, zoals 'bewerk de fallout.ini file, delete de folder uit my games, verander je instellingen in configuratiescherm, zet aero uit', etc. Niks werkte. Nu heb ik geprobeerd om de d3d9.dll file in windows te vervangen door een d3d9.dll file van dll-files.com, maar nu start hij niet eens meer op en andere games werken ook niet meer. Veel meer mensen schijnen dit probleem te hebben maar echt een werkende oplossing heb ik nog niet.

Heeft iemand een oplossing voor dit?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 207527 op 21-10-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrider
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10-2023
Heb je al de nieuwste drivers geprobeerd van je videokaart??
Misschien helpt dat.

Hunting for knowledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 14:35
Install DirectX volledig opnieuw ipv te knoeien met dllfiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Zowiezo is het een heel slecht idee om 'zomaar' een component van het DirectX framework te overschrijven met een random dll van één of andere website die random dll bestanden aanbiedt. Download de laatste DirectX versie vanuit het Download Center van Microsoft, en vervolgens de laatste drivers van AMD of NVidia (afhankelijk van het feit wie verantwoordelijk is voor het bakken van de GPU van je videokaart), installeer beide en probeer het vervolgens nog eens.

Daarnaast staan versie één games van zowel Bethesda als Obsidian erom bekend een enorm aantal bugs en glitches te bevatten; dus als het daarna nog niet helemaal goed gaat dan zit er niets anders op dan op de eerste patch te wachten (daar schijnt men op dit moment druk mee bezig te zijn)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
je zou het eens kunnen proberen met een schone installatie. Klinkt erg drastisch maar misschien wel de beste weg om uit te vinden of het probleem niet ligt aan alle zooi in je instalatie.

offtopic:
Wat een gigantische hoeveelheid topics heb je geopend op GoT waarvan er een hoop slotjes hebben gekregen...