Toon posts:

[Ziggo] Nieuwe klant maar geen internet

Pagina: 1
Acties:

• bericht
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 19-02 10:09
Hoi allemaal,

Sinds 6 oktober zouden wij internet moeten hebben van Ziggo, De modem daarvoor netjes ontvangen, alles aangesloten, maar toen ik de modem probeerde te activeren met de bijgeleverde code van Ziggo kreeg ik alleen maar een foutmelding.

Inmiddels ruim twee weken verder heb ik nog steeds geen internet. Op ziggo-gebruikers.nl (Hier en Hier) zie ik dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem, (sommige mensen wachten al vijf weken). Ziggo kan geen indicatie geven wanneer dit opgelost wordt, behalve dat het werkt als het werkt _/-\o_

Zijn er meer mensen met dit probleem?? Ik vind het in ieder geval nogal vervelend dat Ziggo er geen melding van maakt op hun storingpagina, en ook dat de telefonische helpdesk het probleem niet lijkt te kennen.

[Voor 4% gewijzigd door bericht op 21-10-2010 12:53]

• KatirZan
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14:33

KatirZan

Wandelende orgaanzak

dit probleem is een aantal maanden terug ook geweest toen multikabel ziggo werd.....

ik kan maar 1 ding zeggen...je moet bij dit soort problemen zeeeeeeer veeeeeel geduld hebben bij Ziggo :)

Wabbawabbawabbawabba

• regmaster
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
En wat soms ook weleens helpt is om de modem gewoon aan te laten staan. Ik heb iets dergelijks met een vriendin meegemaakt tijdens een verhuizing. Geen internet, terwijl Ziggo bij hoog en laag beweerde dat alles goed stond. Volgens de helpdesk reageerde de modem niet goed waardoor ze een monteur langs zouden sturen om de zaak te bekijken. Drie dagen later gewoon internet dus de monteur kwam voor niets. Die snapte er ook niets van. Belachelijk ook dat ze bij Ziggo niet in staat zijn om remote een modem te resetten. Dat kunnen ze bij UPC wel.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee