Toon posts:

World of warcraft topic round 3

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views

• Fucked up wow
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-10-2010
Ja dat is het leuke van mijn eerste topic nadat deze gesloten was, Joost mag weten waarom, ik hield het best netjes maar denk niet dat het gewaardeerd werd.

Als ze het weer doen care, maar ik heb in ieder geval wel gezegd wat ik er van denk.

Als ik maar een paar mensen heb kunnen bereiken ben ik al tevreden.

Ps topic 2 is ook gesloten nou ga me niet laten kisten open gewoon part 3 mensen

Groeten

• defiler1974
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 28-08 21:06
ik voel een ban aankomen. ;w

• Xiliath
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 02-06 19:14
Serieus gast, wat is je probleem.
Bij deze gereport.

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 22-09 13:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
en nu heb je een ban te pakken

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee