Toon posts:

World or warcarft round 2

Pagina: 1
Acties:
  • 736 views

• Fucked up wow
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-10-2010
Waarom ik een aparte topic aan maak is dit.

Ja dat zou ik ook niet aanraden om het te gaan spelen het is overigens al heel moeilijk om te starten zonder vrienden die je kunnen helpen.

Mocht je ze hebben kunnen ze je een uitnodiging sturen om te levelen als een gek door bonus play met ook nog andere voordelen.

En wat betreft de laatste reactie het grote wow forum hoef ik dit niet op te plaatsen omdat meneer Promox moderator of niet care en anderen het toch zien zoals ik het heb omschreven wat wij vinden moet buigen tegen het feit dat een ander het wel kan waar hun gewoon hebben gefaald.

Klaar zal wel weer een topic kill op gelegd krijgen omdat Mensen zoals Promox geen slecht woord er over kunnen of willen horen.

Groeten

ps :X is veel al wat je ook mee maakt als niet eens waardig bent om gewoon te zeggen dat ik het weer anders zie dan anderen krijg je gewoon de silence treatment wat betreft dat de game is nice maar de players verpesten het als je me het vraagt kinderachtig.

• Soppie
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 28-10-2012
Serieus, ik begrijp hier dus echt niets van. En dan ben ik toch universitair geschoold ±x

• Inferno
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Soppie schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:32:
Serieus, ik begrijp hier dus echt niets van. En dan ben ik toch universitair geschoold ±x
Haha, inderdaad 8)7

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:28

g0tanks

Moderator CSA
Wat wil je hier nou mee bereiken? Andere mensen overtuigen om niet WoW te gaan spelen? Je weet trouwens dat het World of Warcraft is en niet World or warcarft?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• w4rguy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10-08 08:07

w4rguy

Team Manager NAB Racing

indeed.. waar gaat het over ?

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Fucked up wow
lees World or warcarft, me eerste topic maar :)

[Voor 7% gewijzigd door Fucked up wow op 21-10-2010 11:37]

• Dutch_Celt
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 00:31

Dutch_Celt

Jollygood

grappig, veel linkjes in de spam en phishing mail melden ook world of warcarft bv. :+

• Masterlans
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:38
Heeft iemand een tekst vanuit het WOW-forum in Rusland door Babelfish gegooid of iets dergelijks? Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen... Misschien toch even wat aandacht schenken aan een correcte zinsopbouw en dergelijke?

• Fucked up wow
Dutch_Celt schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:37:
grappig, veel linkjes in de spam en phishing mail meldt ook world of warcarft bv. :+
Ja ook iets om gek van te worden moet blizzard credit geven hebben wel wat er aan gedaan spam reducement je kan niet meer dat 3-4 regels in elke chat vorm die er is zeggen behalve whispers dat is unlimited gebeleven.

• Wahloh
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:11

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Wtf ben ik aan het lezen?

• Fucked up wow
Masterlans schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:39:
Heeft iemand een tekst vanuit het WOW-forum in Rusland door Babelfish gegooid of iets dergelijks? Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen... Misschien toch even wat aandacht schenken aan een correcte zinsopbouw en dergelijke?
Zie hier mensen een echte wow fanatiekeling precies waar ik ook een hekel aan heb, het is een game als je zins opbouw wilt ga naar school :S

• Dutch_Celt
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 00:31

Dutch_Celt

Jollygood

Fucked up wow schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:39:
[...]

Ja ook iets om gek van te worden moet blizzard credit geven hebben wel wat er aan gedaan spam reducement je kan niet meer dat 3-4 regels in elke chat vorm die er is zeggen behalve whispers dat is unlimited gebeleven.
blijf er zelf bij dat Blizzard alle aziatische ip ranges moet blokkeren op de europeesche servers.

Natuurlijk is dit geen permanente oplossing, maar het zal allicht een hoop spam schelen.

• Soppie
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 28-10-2012
Wat wil je hiermee nu bereiken? Wil je een discussie opwekken over hoe 'slecht' WoW is, of wil je gewoon even je frustraties kwijt. Voor dat laatste kun je ook naar een sportschool gaan, of buiten wat gaan rennen.

Ik ben het daarnaast wel met je eens dat Blizzard WoW zo erg versimpeld heeft dat het niet leuk meer is :p

• Muskalade
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:26
Wat is dit... Ik weet niet...

• Xiliath
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 02-06 19:14
Punt 1: je refereert naar andere posts. Geef daar dan ook eerst info over. Hier snapt niemand iets van.
Punt 2: lees aub even zelf je post door voordat je op verstuur klikt, want je zinnen zijn bijna niet te lezen, ik zou bijna denken dat het met een translator van chinees naar nederlands vertaalt is.
Punt 3: je geeft aan dat je een slotje verwacht op je post. Als je de bovenste 2 punten goed had gedaan, dan had je vast geen slotje gekregen. op dit moment heeft je post 0 inhoud en verwacht ik het genoemde slotje ook heel snel.

[Voor 8% gewijzigd door Xiliath op 21-10-2010 11:43]

Anoniem: 42901

Fucked up wow schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:40:
[...]

Zie hier mensen een echte wow fanatiekeling precies waar ik ook een hekel aan heb, het is een game als je zins opbouw wilt ga naar school :S
offtopic:
Zijn reply heeft helemaal niks met WoW te maken, maar met het gebrek aan coherentie en leesbaarheid van je post.

[Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 21-10-2010 11:44. Reden: offtopic tags toegevoegd]

• Multensor
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 30-08 14:40
Fucked up wow schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:40:
[...]

erhmm dat heeft niets met wow te maken. Je post is niet te begrijpen en iedereen die dat dus even tegen je zegt is een wow-fanatiekeling... Teven zie ik hier geen discussiepunt in je OP (op het ontcijferen van de post na dan).

erhmm.

• Wootlock
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16-09 11:14

Wootlock

Evilution

Een nieuw topic maken nadat je vorige gesloten is is vaak geen goed idee.
PM een modje zou ik zeggen.

"Don't let your dreams be memes"

• Fucked up wow
Ik merk al weer dat ik mensen van de grote wow topic, zie reageren op mijn voorgaande en net geplaatste topic.

Want zoals ik nu reactie's krijg kan ik zeggen dat het lijkt alsof het gewoon weer een publiek is.

• Dakreal
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 02-06 21:41
Fucked up wow schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:28:
Waarom ik een aparte topic aan maak is dit.

Ja dat zou ik ook niet aanraden om het te gaan spelen het is overigens al heel moeilijk om te starten zonder vrienden die je kunnen helpen.

Mocht je ze hebben kunnen ze je een uitnodiging sturen om te levelen als een gek door bonus play met ook nog andere voordelen.

En wat betreft de laatste reactie het grote wow forum hoef ik dit niet op te plaatsen omdat meneer Promox moderator of niet care en anderen het toch zien zoals ik het heb omschreven wat wij vinden moet buigen tegen het feit dat een ander het wel kan waar hun gewoon hebben gefaald.

Klaar zal wel weer een topic kill op gelegd krijgen omdat Mensen zoals Promox geen slecht woord er over kunnen of willen horen.

Groeten

ps :X is veel al wat je ook mee maakt als niet eens waardig bent om gewoon te zeggen dat ik het weer anders zie dan anderen krijg je gewoon de silence treatment wat betreft dat de game is nice maar de players verpesten het als je me het vraagt kinderachtig.
Dit doet me denken aan een Nerdrage, alleen dan buiten de game.

Wat is het probleem jonge? kon je niet winnen? kreeg je niet gratis gold? ;(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Muskalade
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:26
Fucked up wow schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:46:
Ik merk al weer dat ik mensen van de grote wow topic, zie reageren op mijn voorgaande en net geplaatste topic.

Want zoals ik nu reactie's krijg kan ik zeggen dat het lijkt alsof het gewoon weer een publiek is.
Heb je dit nou letterlijk vertaald van engels naar nederlands? :F

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 14:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Doei!

En maar dicht, wat was er niet duidelijk aan de vorige sluitmessage?

[Voor 20% gewijzigd door Kees op 21-10-2010 11:51]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Snuffel
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 20:55

Snuffel

Vroem!

Toch heeft TS gelijk: het zijn de spelers die het spel maken.
En zolang hij buiten het spel blijft, vind ik het nog steeds leuk om te spelen!

So what's the fuzz?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee