Far Cry 2 installatiefout

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380280

Topicstarter
Beste ,

Na het opstellen van mijn nieuwe pc wou ik deze testen op zijn prestaties. Daarom besloot ik om de bijgeleverde far cry 2 game te installeren. Ongeveer op het einde van de installatie vermelde deze dat het installeren niet kon doorgaan omdat er een bepaald .dll bestand ontbrak op de computer ( precieze naam weet ik niet meer). Weten jullie hoe dit zou komen, want naar mijn mening zou dit toch niet mogen voorkomen op een splinterniewe pc.

Alvast Bedankt ,

Vriendelijke groeten ,

Sacha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Zoek die eerst eens op.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zoek inderdaad eerst even op hoe die *.dll heet (het belangrijkste in je gehele post), en zoek hier eens op via Google. Er zijn vast meer mensen die dit probleem hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De naam van het bestand is : MSVCP71.dll

Alvast Bedankt

Vriendelijke groeten ,

Sacha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Heb je Google überhaupt al geraadpleegd? Het staat vol met deze foutmelding, en ook de oplossing staat ertussen.

Wel zelf eerst een beetje moeite doen.

http://www.google.nl/sear...1&q=MSVCP71.dll+far+cry+2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

En inderdaad op tweakers wordt van haar users verwacht dat ze zelf eerst moeite doen en inzet tonen alvorens om hulp te vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry ik had "überhaupt" nog niet op google gekeken omdat ik vind dat google toch niet echt DE bron is van de meest betrouwbare informatie en ik weet dat de mensen die hier op dit forum ronddolen toch wel enige secure kennis hebben over bepaalde zaken dus raadpleegde ik toch liever eerst dit forum dan direct op de eerste de beste site te klikken met de zogenaamde oplossing.

Toch bedankt voor de doorverwijzing.

Vriendelijke groet

Sacha
Pagina: 1