Toon posts:

Windows 7 inlog problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Bolio1988
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-11-2010
Beste ,

Na het opstellen van mijn nieuwe pc heb ik deze aangezet en de inlog gegevens veranderd ( de gebruikersnaam stond op naam van de webshop en er was geen wachtwoord ingegeven). Na te heropstarten en men wachtwoord te willen ingeven bleef windows mijn wachtwoord als fout aanzien. Zouden jullie weten aan wat dit kan liggen. Het lijkt me niet erg realistisch dat ik mijn wachtwoord 2 * verkeerd heb ingeven omdat ik dit wachtwoord toch al ettelijke keren heb ingevoerd vorige keren.

Alvast Bedankt

vriendelijke groeten

Sacha

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 25-09 00:10

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Caps-lock? Toch verkeerd wachtwoord? Windows doet niks fout, alleen jij. Kan ik je zo zeggen :+ ..

[Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 21-10-2010 11:24]

• Mystery
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2017
Misschien toch inloggen met het webshop passwordloos account.
Daarna je account unlocken en een nieuw wachtwoord instellen.

Je wil dit vast niet horen , maar ik vermoedt toch echt een human error.
Caps Lock toets die aan staat, of bij een laptop de Fn toets die aan staat.
Wachtwoord juist veranderd toen Caps Lock toets aan stond etc etc.

Battle.net tag

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
En eventueel zijn er via google best mooie tools te vinden om dit te resetten, mag er alleen niet naar linken denk ik ;)

Desktop | Server | Laptop

• Bolio1988
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-11-2010
Dag allemaal ,

bedankt om te reageren. Ik heb het probleem inmiddels kunnen gedeeltelijk kunnen oplossen. Om een of andere manier moet ik mijn wachtwoord in qwerty ingeven ipv azerty klaviermodus. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen permanent?

Groeten,

Sacha

• ajakkes
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:21
Bovenin staat volgens mij een toetsenbord icoontje. Hier kan je volgens mij je toetsenbord op belgische indeling zetten. En ik denk dat dat permanent is.

👑

• ramonlambal
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 26-09 02:42
voor de zekerheid kun je ook je indeling van qwerty helemaal uit je toetsenbord indeling mogelijkheden gooien

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:27

AzzKickah

06-CENSORED

Keyboard at logon screen aanpassen via regedit:

Cannot log on after changing keyboard settings

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Bij dit soort gevallen - en zeker bij een PC die je via een winkel hebt gekocht (of dat nou online is of niet) - kun je het beste direct bij de bron zijnde de winkel informeren.
Zij hebben het namelijk voor je ingericht, en je hebt er bovendien voor betaald :)

Maar goed, voldoende hints en oplossingen te vinden :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee