Toon posts:

Nokia Maps omleiding

Pagina: 1
Acties:

• hans1978
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Hoi,
heeft iemand ervaring met de automatische omleiding die nokia maps zou moeten uitvoeren op het moment dat er files staan.
Ik heb handmatig de files opgevraagd (kan dit ook automatisch?) en daarna verwacht ik dat hij een andere route berekent, als er files staan.
Maar vanmorgen stuurde hij me vrolijk de file in van 10 km, en binnendoor was zeker sneller geweest, want dat rijd ik elke dag.

-edit-
probleem:
ik gebruik sinds kort Nokia Maps op mijn Nokia N95, daar zit een functie op om verkeersinformatie op te halen. Mijn verwachting is dat hij bij file automatisch een andere route zoekt, maar dit had ik niet opgezocht.
Ik heb dus de files opgevraagd, en verwachtte dat hij een andere route zou kiezen, want ik zag ruimschoots dat ik zo de file in zou rijden, maar er gebeurde niets. Hij stuurde me de file in terwijl een andere route zeker sneller zo zijn.

ik denk dat het dus ligt aan een instelling, een vinkje zoals [x] automatisch nieuwe route bereken bij file

Wat heb ik gedaan op het op te lossen:
- op de site van nokia maps naar uitleg gezocht
- fileinfo geupdate op de mobiel en toen:
- in de applicatie zelf gezocht naar uitleg of automatisch danwel handmatig de file kon vermijden.
- in dit forum gezocht naar soortgelijke meldingen

Het systeem gaf geen foutmeldingen.

Vraag: wie weet hoe je Nokia Maps automatisch een alternatieve route laat bereken als hij file constateert op de geplande route?
-edit-

[Voor 62% gewijzigd door hans1978 op 21-10-2010 16:29]

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je dit topic opende?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• hans1978
  • Niet online
ik heb dit forum doorzocht en op de site van de software zelf gezocht en in de software zelf gezocht,
Heb ik iets heel simpels gevraagd dan? :?

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen verwachten we iets meer dan 'hij doet het niet en ik heb alles al doorzocht'. ;)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• hans1978
  • Niet online
ok, ik heb de vraag uitgebreid

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee