Na weken bezig te zijn geweest, in Pinnacle Studio 14 HD, met de film die ik tijdens mijn vakantie heb gemaakt, ben ik gisteren begonnen met het maken van het titelmenu / hoofdstukselectie. Dit lukte prima! De volgende stap was het instellen van een achtergrondmuziekje in het titelmenu / hoofdstukselectie. Het 'inslepen' van een MP3/WAV is geen enkel probleem, alleen komt de muziek niet alleen 'onder' het titelmenu, maar speelt deze ook door in het eerste hoofdstuk van de film.. Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om de muziek alleen in het titelmenu te laten klinken en te laten stoppen zodra je de film start.
Iemand enig idee waar ik deze optie kan vinden? In Studio 10 had je daar een aparte optie voor, maar deze kan ik helaas niet gebruiken i.v.m. het ontbreken van HD-ondersteuning in deze versie. Vandaar dat ik graag de oplossing voor Studio 14 HD zou hebben
Iemand enig idee waar ik deze optie kan vinden? In Studio 10 had je daar een aparte optie voor, maar deze kan ik helaas niet gebruiken i.v.m. het ontbreken van HD-ondersteuning in deze versie. Vandaar dat ik graag de oplossing voor Studio 14 HD zou hebben