NL-talige backlinks kopen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156329

Topicstarter
Ik ben op zoek naar vaste backlinks die ik kan gebruiken voor het promoten van mijn website, het probleem is dat als ik hier op google naar op zoek ga dat ik voornamelijk buitenlandse bedrijven tegenkom die dit aanbieden.

Nu heb ik het idee dat als ik een bulk links van een aantal Engelstalige websites binnenkrijg op mijn Nederlandstalige website dat dit Google gaat opvallen.
De Nederlandse bedrijven (of waarschijnlijk gewoon ZZP'ers) zien er a.h.v. de website niet echt betrouwbaar uit.

Zijn er hier op GoT mensen met ervaringen met het aankopen van Nederlandse backlinks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-06 13:03
Het is inderdaad niet handig om links te gaan kopen. Er zijn echt ontelbaar andere (goedkopere) manieren om aan links te komen. Typ bijvoorbeeld eens in Yahoo: link:"url van de concurrent" in. Hier kan je al veel inspiratie uithalen.

Voorbeeld: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156329

Topicstarter
De link waar je naar verwijst gaat over link exchange, ik weet uit ervaring dat zolang jij zelf niet naar een "slechte" website linkt het niet slecht kan zijn voor je pagerank en ranking in Google.

Met de site explorer van yahoo ben ik al bekend en wat betreft startpagina's e.a. links die anderen ook gebruiken heb ik me al zoveel mogelijk aangemeld.
Alleen vragen een aantal startpagina's gemiddeld 50 euro per jaar per startpagina, voor één commerciële. Dit gaat mij even te ver, dan geef ik liever één keer 50 euro uit om een aantal links in te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:01
Anoniem: 156329 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:11:
[...]
De link waar je naar verwijst gaat over link exchange, ik weet uit ervaring dat zolang jij zelf niet naar een "slechte" website linkt het niet slecht kan zijn voor je pagerank en ranking in Google.
De link schemes waar zij het over hebben heeft niks te maken emt het al dan niet cross linken van websites.
Zij waarschuwen op die pagina alleen voor het feit dat het tegen hun regels is om links te kopen van linkbuilding websites en/of links te plaatsen naar andere websites, met als enige doel om de PageRank te manipuleren. Dat wil zeggen dat links relevant moeten zijn aan de content op de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Backlinks koop je niet, backlinks verdien je ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 21:10

Kajel

Development in Style

Ik verbaas me toch steeds weer over dit soort praktijken. Ik begrijp de wens en noodzaak voor SEO, maar ik heb het idee dat veel mensen voorbij gaan aan het belang van gewoon een goede website met kwalitatief hoogwaardige content. Dan komt de rest (populariteit bij de internetcommunity en daarmee gepaard, hoge search ranking) vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kajel schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:56:
Ik verbaas me toch steeds weer over dit soort praktijken.
Verbazen doe ik me niet meer. Een site online flempen en backlinks kopen en snel rijk/populair/whatever worden. Zo werkt 't toch? Content? Oh, dat is niet belangrijk, dat komt wel als we populair zijn :X Je zou er eens voor moeten werken! :o

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1