Toon posts:

Apps op meerdere iOS apparaten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• barrymel
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 12:56
Weet iemand hoe het werkt met de licenties op de iOS devices ? ik heb diversen apps gekocht, als ik inlog op een ander ios device dan krijg ik de melding dat ik het al gekocht heb en het niet nog een keer hoef te kopen, hoe vaak kan je zo iets doen ? dus stel ik heb 3 ipads en 5 iphones en zet overal die apps op dan werkt dat gewoon maar mag dat ? en wordt het geregistreerd zo dat er een max aan zit ?

BarryMel

• Glashelder
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Max 5 apparaten. En dat mag als ze van jou zijn.

PV 3015wp op oost, 2680 wp op west. pvoutput

• barrymel
Glashelder schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:50:
oke dus het mag officeel op 5 apparaten maar je zou het op 10 , 20 of 50 apparaten kunnen zetten ?

zou het wel vreemd vinden dat apple daar dan geen beveiliging voor heeft ?

BarryMel

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Voor zover ik weet niet. Al heb ik geen idee wat voor melding je dan krijgt. Denk wel dat dat beveiligd is.

• Spacecowboy
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 06-09 15:03

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Waar baseer je dat op? EULA?

Als ik ze vervolgens op 5 Apple devices mag installeren, hoe doe je dat dan via de app store? Heb je hier meer info over?

• barrymel
Spacecowboy schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:11:
[...]

Als ik ze vervolgens op 5 Apple devices mag installeren, hoe doe je dat dan via de app store? Heb je hier meer info over?
je kan alles in 1 keer via itunes over zetten

of als je ze vanaf je iphone zoekt in de app store en kiest voor kopen dan krijg je de melding je hebt dit al eerder gekocht als je je mail adres en wachtwoord hebt opgegeven....

is heel makkelijk..... daarom vind ik het zo raar dat dat zo kan maar mag het ook ? dat je het op je eigen ipad, iphone en ipod zet kan ik mij nog iets bij voorstellen maar je kan zo iedereen ze iphone er aan hangen en het er bij iedereen op zetten ? is toch vreemd ?

BarryMel

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Spacecowboy schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:11:
[...]

Je mag maximaal 5 iOS devices aan een Apple-ID koppelen. Een aankoop gedaan op een van die iOS devices kan je dan gratis installeren op de anderen. Je krijgt dan inderdaad de melding dat de app al eerder gekocht is. En voor zover ik weet staat dit inderdaad in de EULA.
maar je kan zo iedereen ze iphone er aan hangen en het er bij iedereen op zetten ? is toch vreemd ?
Dat is 'helaas' iets wat niet echt af te vangen is door Apple. Maar vandaar de limiet van 5 apparaten en niet 35. Hoe groot is nou de kans dat een persoon rondloopt met 2 iPhones, 2 iPod Touches en 2 iPads..

Overigens uit de Apple Store EULA:
You shall be authorized to use the Products on five Apple-authorized devices at any time.

[Voor 29% gewijzigd door Glashelder op 20-10-2010 23:49]

• barrymel
Dat is 'helaas' iets wat niet echt af te vangen is door Apple. Maar vandaar de limiet van 5 apparaten en niet 35. Hoe groot is nou de kans dat een persoon rondloopt met 2 iPhones, 2 iPod Touches en 2 iPads..
ha ha :) nee die zijn er niet, maar ik zou wel al mijn vrienden, kenissen en familie hier langs kunnen laten komen en zeggen hier heb je mijn dure navigatie programma ? vind het raar dat het dan niet aan het ios device gekoppeld is dat er een max aan zit dat je eerst van device 1 die app moet verwijderen voor je het op device 6 kan zetten? maar ja wie weet komt dat ooit nog.....?

BarryMel

• engessa
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
barrymel schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:49:
[...]

ha ha :) nee die zijn er niet, maar ik zou wel al mijn vrienden, kenissen en familie hier langs kunnen laten komen en zeggen hier heb je mijn dure navigatie programma ? vind het raar dat het dan niet aan het ios device gekoppeld is dat er een max aan zit dat je eerst van device 1 die app moet verwijderen voor je het op device 6 kan zetten? maar ja wie weet komt dat ooit nog.....?
Je koppelt een apparaat aan je Apple ID. Dus al je apps maar ook je gekochte muziek in iTunes en als je mobileme hebt dat ook. Zou me ook niets verbazen als er software is die data opslaat en synched op basis van je apparaat en apple id (denk aan password en bookmarkmanagers). Als je dat allemaal wil delen kan dat natuurlijk perfect.

• MoietyMe
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20:33

MoietyMe

zij/haar

Je kunt zoveel iPhones of iPads synchroniseren met jouw iTunes library als je wilt. Zit geen limiet aan van 5. Dat limiet van 5 is slechts voor het aantal computers wat je kunt autoriseren.

• OneBird
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23-01-2017
-

[Voor 100% gewijzigd door OneBird op 21-10-2010 22:21]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee