• L!ve
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 24-10-2010
Hallo vrienden,
Jullie denken daar is weer een newby en dat klopt (al was ik in het verleden wel actief op tweakers.

Ik ben eigenlijk opzoek naar goede raad omdat ik mijn twijfels heb bij het kiezen uit de volgende toestellen.
(Heb mezelf moeten beperken tot een paar abonnementen met onderstaande toestellen)

n97mini + qwerty tb +verbetering tov n97 - oud(!)
X6 + lijkt opvolger 5800xm -lomp
S.E. Vivaz +design +camera , navigatie?

Het lijkt appels met peren vergelijken als ik die vivaz erbij haal, zeker als ik zeg dat ik op dit moment een HTC Snap heb. (kan alleen niet wennen aan WM 6.1 / 6.5 :'( , en wil over op touch of combi hierin)

maar voor mij ogen de genoemde toestellen vrij gewaagd aan elkaar ook gelet op de besturing.

De simpele vraag aan jullie: werp mij omver met argumenten of overtuig mij!
Thnx in advance

edit: ik wil mijn toestel gaan gebruiken als multimedia toestel en ermee kunnen navigeren.
Ook is duurzaamheid belangrijk en moet ik er een internetpagina op kunnen bekijken.
alle vooruitgang op camera is mooi meegenomen van 2 naar 5 MP merk je altijd, HD filmen is geen pre

[Voor 13% gewijzigd door L!ve op 20-10-2010 20:52]

• Liebaart
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 04-12-2015
Dat is geen gemakkelijke keuze.
Ik heb hier alle toestellen voor mij liggen, en als je MIJ vraagt daartussen te kiezen, dan wordt het de N97 Mini.

Waarom? Omdat voor MIJ belangrijk is dat ik een fysiek toetsenbord heb. Daarnaast vind ik de widgets ook leuk. Die heb je niet met de X6 en de Vivaz.
Vind je Camera belangrijk? Ga dan voor de Vivaz.
Vind je een capacitief scherm belangrijk? Ga dan voor de X6.
Navigatie is voor jou belangrijk? Ga dan niet voor de Vivaz.
Met de N97 Mini heb je net zo goede multimedia mogelijkheden als met de X6.

www.SmartphoneHelp.be

• Civilian321
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08-08-2017
Ik vind het niet appels en peren vergelijken als je de vivaz erbij haalt.

Ik zou idd ook voor de n97 gaan. Maar heb je al aan de vivaz pro gedacht? Misschien zou ik dan nog wel aardig gaan twijfelen. Vind de vivaz namelijk wel een stuk mooier.

Maar aangezien je navigatie wil zou ik toch voor de gratis navigatie van de n97 gaan. Daarbij schijnt hij een super toetsenbord te hebben. Dat hij oud is zou niet mee moeten spelen aangezien de specificaties in vergelijking met de andere telefoons niet oud zijn.

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 29-05 22:54
Tsja..., alledrie de toestellen hebben wel iets, wat in hun voordeel spreekt, maar persoonlijk zou ik dan ook voor de N97 mini gaan, omdat dit eigenlijk het meest complete toestel is. Zelf heb ik n.l. de N97 en het toetsenbord is toch wel een pluspunt.
Loop ook eens een winkel binnen en neem ze eens in de hand, dat kan mee- of tegenvallen.

• L!ve
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 24-10-2010
Bedankt voor de reacties, ik krijg waarschijnlijk morgen bericht over de X6 (kon op het moment dat ik wilde bestellen ineens niet geleverd worden omdat de partij op was, nu hoop ik dat iemand zijn order heeft geanuleerd).
Als ik die niet kan bestellen ga ik toch voor de n97.
Blij trouwens dat jullie ze ook gelijkwaardig aan elkaar zien en het dus toch wel een goede keus van me is haha.

Iemand nog interesse in een HTC Snap van een halfjaar oud ? ;) :P

• NoepZor
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 14:12
Qua hardware is de samsung i8910 misschien ook nog wel interessant, 600Mhz Cortex A8 cpu en 3,7" amoled capacitief touchscreen. Daarnaast heeft ie 256MB ram (goed voor multitasking en zware sites) en een 8mp camera. Ik weet alleen niet of het ding nog leverbaar is.

De wijzen komen uit het Oosten!

• GoldenSample
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Heb je al eens naar android toestellen gekeken?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee