Toon posts:

Link op website Pers leidt tot CMS

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• Mr.Jingles
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23-09 14:12
Zojuist was ik wat nieuws aan het lezen op de website van de Pers.
Toen ik op via deze pagina een link tegen die mij tot hun cms systeem leidt.
Ik heb het al per mail aan hun gemeld. Maar is dit misschien niet een beveiliging risico?
Ik ben zelf geen scriptkiddy dus, ik denk dat jullie hier meer van weten.

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 15:01

Vos

AFCA

Lijkt me niet, er is denk ik per ongeluk gelinkt naar cms.depers.nl i.pv. www.depers.nl. Want http://www.depers.nl/binn...fel-uit-naar-Wilders.html is het betreffende artikel.

http://cms.depers.nl/ is gewoon hun ingang tot het cms...inloggen moet je toch. Iedere site heeft zo zijn ingang (tot het cms).

[Voor 34% gewijzigd door Vos op 20-10-2010 19:19]

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online
Er zal waarschijnlijk een afbeelding op die pagina staan welke niet de juiste rechten heeft om te mogen zien. Komt/kwam hier ook nog wel eens voor met extern gehoste icons.

Ach stom, niet eens gezien. Wat hij hierboven dus zegt :)

[Voor 20% gewijzigd door job op 20-10-2010 19:19]

• BasieP
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:25
ding is via een login beveiligd.
kan net zo veilig zijn als het inloggen bij hotmail of gmail

dat je de link normaal niet ziet maakt hem niet opeens onveilig

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Carpento
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17:30
Zo bestaat crew.tweakers.net ook ;)

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:16

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mja, dit is natuurlijk niet echt discussiewaardig. Als we voor elke site die eens een keer een fout linkje online heeft gezet een topic moeten gaan openen, dan blijven we bezig. ;)
Carpento schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:22:
Zo bestaat crew.tweakers.net ook ;)
Maar dat is dan ook gewoon de crew-FTP. Daar staat niks spannends. ;) Voor spannende dingen hebben we de forumadmin en de DSP, en die zitten toch ergens anders. :P

[Voor 46% gewijzigd door NMe op 20-10-2010 19:25]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Mr.Jingles
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23-09 14:12
Ach so, ik dacht dat een bruteforce misschien een risico zou kunnen vormen. Maar daar hebben ze bij de Pers vast wel iets op verzonnen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee