Ik ben bezig met een vrij eenvoudige website met behulp van Google maps. Ik vul de markers uit een database, door een combinatie van PHP, XML en Javascript. Bij iedere marker komt netjes wat tekst uit de database. Ik wil de info op deze marker graag uitbreiden met een link, na klikken op deze link wil ik een soort van pop up over het gehele scherm met extra info uit de database.
Voorbeelden van de schermen die ik bedoel:
- Thickbox
- Colorbox
- Fancybox
- Shadowbox
Allemaal maken gebruik van JQuery. En het commando:
Hier schuilt mijn probleem, ik vul de markers in een javascript functie, dit gebeurd voor de pagina volledig is geladen en dus voor bovenstaand commando. Gevolg is dat alle links werken met de lightbox, maar niet de links in de marker.
Ik heb er een gevonden die niet met dit commando werkt Slimbox. Die kan echter weer alleen foto's laden en geen tekst.
Ik hoop dat iemand mij in de goede richting kan sturen.
Voorbeelden van de schermen die ik bedoel:
- Thickbox
- Colorbox
- Fancybox
- Shadowbox
Allemaal maken gebruik van JQuery. En het commando:
code:
1
| $(document).ready(function() |
Hier schuilt mijn probleem, ik vul de markers in een javascript functie, dit gebeurd voor de pagina volledig is geladen en dus voor bovenstaand commando. Gevolg is dat alle links werken met de lightbox, maar niet de links in de marker.
Ik heb er een gevonden die niet met dit commando werkt Slimbox. Die kan echter weer alleen foto's laden en geen tekst.
Ik hoop dat iemand mij in de goede richting kan sturen.
edit:
Heb btw ook gekeken naar CSS only varianten, maar die zijn er weer niet te vinden die zowel voor IE als de overige browsers werken
Heb btw ook gekeken naar CSS only varianten, maar die zijn er weer niet te vinden die zowel voor IE als de overige browsers werken
[ Voor 5% gewijzigd door Baarsjes op 20-10-2010 18:31 ]
http://www.bonuszoeken.nl