• menllyos
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 14:17
Ik heb een vraag over het aansluiten van mijn Salora 2441FHDVX tv aan mijn laptop. Mijn laptop (Acer 2930) heeft alleen een vga output. Nu staat op de website dat de tv resoluties tot 1920x1080 ondersteund via vga. Als ik echter mijn laptop aansluit schakelt de tv automatisch terug naar 1400x1050. Als ik mijn laptop op een andere monitor aansluit werkt alles echter prima. Ook andere laptops op deze tv werken niet goed, de tv schaalt dan automatisch terug naar een lagere resolutie. Ik zou graag deze tv ook als externe monitor gebruiken omdat mijn laptop maar een resolutie heeft van 1280x800.
Ik kan in de de menu's of handleiding niks vinden om dit te corrigeren. Is dit een bekend probleem met salora tv's of doe ik alsnog iets fout?

• mtv1
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 14:54
ik heb dit scherm ook hangen aan een desktop, op 1920*1080 op 70 hertz, geen enkel probleem. Wellicht selecteren in de beeldscherm instellingen dat je andere hrtz etc ook wil gebruiken.

• kevinwalter
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Het is een oud topic maar ik heb het zelfde.

Iemand nog ideeën?

De helft valt ook weg als ik hem geforceerd op 1080p zet.

[Voor 15% gewijzigd door kevinwalter op 20-06-2013 18:51]

• Dimens
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:40
PC-modus aanzetten en in HDMI/DVI ingang plaatsen.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee