Idd, enige reden waarom ik dit toestel niet gekocht hebTechno Overlord schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:08:
Wat ik het meest vervelend vind is dat er geen WhatsApp app is.... daar gaat me socal life!![]()
Kan in sommige gevallen ook een verouderde sim kaart zijn. Daar al naar gekeken?jaspa schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 20:06:
[...]
Heb/had precies hetzelfde probleem. Staat in de handleiding dat dit normaal is en dat hTC dit heeft ingebouwd om oververhitting/overbelasting van de batterij te voorkomen. Voor alsnog lijkt het erop dat het niet bij iedereen evenveel voorkomt. Het probleem deed zich ook al voor bij de HD2 en daar had ook niet iedereen er last van. Bij mij verdween het spontaan opnieuw opstarten na 1 a 2 maanden.
Oranje is de release versie.jaspa schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:41:
[...]
Volgens mij zit het alsvolgt:
De oranje kleur wordt inderdaad gebruikt voor unbranded toestellen en voor de nieuwe HD7S.
De zilveren voor de branded toestellen.
De blauwe heb ik alleen gezien bij fotos (zoals in je post) voor de release van het de HD7, toen de werknaam van het toestel nog HD3 was.
Groen/Zwart heb ik nog nooit gezien.
Wie-weet kunnen providers die een branded toestel willen verkopen zelf een kleur aanvragen, zoals ook de providernaam erop gedrukt wordt. Overigens zijn er meer verschillen tussen de verschillende toestellen, zo hebben de toestellen met een zilveren achterkant ook zilveren speakerroosters aan de voorkant.
Wilde gok op basis van wat ik gezien heb, maar aanvulligen zijn ook hierbij welkom.
Blauw en zilver zijn de prototypes.
De blauwe zijn zelfs de oude prototypes (HD3) de zilveren zijn de nieuwere prototypes.