Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 11:43
Techno Overlord schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:08:
Wat ik het meest vervelend vind is dat er geen WhatsApp app is.... daar gaat me socal life! :'( ;)
Idd, enige reden waarom ik dit toestel niet gekocht heb :P
jaspa schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 20:06:
[...]

Heb/had precies hetzelfde probleem. Staat in de handleiding dat dit normaal is en dat hTC dit heeft ingebouwd om oververhitting/overbelasting van de batterij te voorkomen. Voor alsnog lijkt het erop dat het niet bij iedereen evenveel voorkomt. Het probleem deed zich ook al voor bij de HD2 en daar had ook niet iedereen er last van. Bij mij verdween het spontaan opnieuw opstarten na 1 a 2 maanden.
Kan in sommige gevallen ook een verouderde sim kaart zijn. Daar al naar gekeken?
jaspa schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:41:
[...]

Volgens mij zit het alsvolgt:
De oranje kleur wordt inderdaad gebruikt voor unbranded toestellen en voor de nieuwe HD7S.
De zilveren voor de branded toestellen.
De blauwe heb ik alleen gezien bij fotos (zoals in je post) voor de release van het de HD7, toen de werknaam van het toestel nog HD3 was.
Groen/Zwart heb ik nog nooit gezien.
Wie-weet kunnen providers die een branded toestel willen verkopen zelf een kleur aanvragen, zoals ook de providernaam erop gedrukt wordt. Overigens zijn er meer verschillen tussen de verschillende toestellen, zo hebben de toestellen met een zilveren achterkant ook zilveren speakerroosters aan de voorkant.

Wilde gok op basis van wat ik gezien heb, maar aanvulligen zijn ook hierbij welkom. ;)
Oranje is de release versie.
Blauw en zilver zijn de prototypes.
De blauwe zijn zelfs de oude prototypes (HD3) de zilveren zijn de nieuwere prototypes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-04 22:13
Xmoo schreef op zondag 01 mei 2011 @ 17:33:
[...]
Kan in sommige gevallen ook een verouderde sim kaart zijn. Daar al naar gekeken?
Dat is in iedergeval niet het het probleem bij mij. Half jaar oude USIM. En het probleem heeft zichzelf alweer verholpen, ik hou het erop dat de batterij even moest wennen in het toestel :-P.
Xmoo schreef op zondag 01 mei 2011 @ 17:33:
[...]
Oranje is de release versie.
Blauw en zilver zijn de prototypes.
De blauwe zijn zelfs de oude prototypes (HD3) de zilveren zijn de nieuwere prototypes.
De zilveren zijn geen prototypen; ze worden in ieder geval bij T-Mobile USA verkocht en volgens mij ook bij O2 UK.

Geeft de kleur het verschil tussen 8gb en 16gb aan misschien?

[ Voor 3% gewijzigd door jaspa op 01-05-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
jaspa schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:16:
[...]

Dat is in iedergeval niet het het probleem bij mij. Half jaar oude USIM. En het probleem heeft zichzelf alweer verholpen, ik hou het erop dat de batterij even moest wennen in het toestel :-P.

[...]

De zilveren zijn geen prototypen; ze worden in ieder geval bij T-Mobile USA verkocht en volgens mij ook bij O2 UK.

Geeft de kleur het verschil tussen 8gb en 16gb aan misschien?
Geen idee, de HD7 prototype die ik heb gehad, was een lime green kleur. Zag er heel leuk uit.
Hij zwerft ergens rond in Nederland, had hem voor de release al verkocht via marktplaats. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:59
Mn HD7 word maar niet herkend op mijn Windows 7 computer... Alles al geprobeerd, net nieuwe service pack erop gegooid, telefoon opnieuw geinstalleerd, maar helaas...
Microsoft site ook al geraadpleegd, maar heeft niet gewerkt.
Iemand een tip hiervoor?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 07:15
SgtElPotato schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:08:
Mn HD7 word maar niet herkend op mijn Windows 7 computer... Alles al geprobeerd, net nieuwe service pack erop gegooid, telefoon opnieuw geinstalleerd, maar helaas...
Iemand een tip hiervoor?
Je bedoelt als je de telefoon inplugt via USB dat Zune niet opstart of begrijp ik het nu verkeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Manuel schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:22:
[...]

Je bedoelt als je de telefoon inplugt via USB dat Zune niet opstart of begrijp ik het nu verkeerd? :)
Nee, mijn telefoon word gewoon niet herkend door windows. Ik krijg een melding bij apparaatbeheer van een onbekend apparaat. Drivers installeren zoals op de microsoft site staat werkt niet.
Moet het toch gebruiken, krijg er op geen andere manier muziek op...

Ik heb even een apart topic hiervoor aangemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door SgtElPotato op 15-06-2011 00:23 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-04 22:13
SgtElPotato schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:08:
Iemand een tip hiervoor?
Heb je het al op een andere computer uitgeprobeerd?
Als hij het daar ook niet doet, heb je een kapot toestel te pakken.
Werkt het op de andere computer wel, dan ligt het aan je computer en is het eigenlijk zoeken naar een speld in een hooiberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
jaspa schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:26:
[...]

Heb je het al op een andere computer uitgeprobeerd?
Als hij het daar ook niet doet, heb je een kapot toestel te pakken.
Werkt het op de andere computer wel, dan ligt het aan je computer en is het eigenlijk zoeken naar een speld in een hooiberg.
Heb zo even geen pc met Zune in mijn buurt. Anders had ik het wel even getest.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-04 16:47

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Zijn er hier toevallig gebruikers die al eens geprobeerd hebben met Windows Phone 7 een remote desktop sessie op te zetten naar een PC of Server?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Sinds vandaag heb ik ineens een dode hoek boven in het scherm ter grootte van ~4mm. Dit terwijl de telefoon niet gevallen is en/of in aanraking is gekomen met water. Ik hoop dat dit gewoon onder de garantie valt bij Redcoon, anders ga ik maar eens bij HTC aankloppen hoe zo'n probleem kan ontstaan. Indien geen van deze bedrijven bereid is om mij hiermee gratis te helpen i.v.m. garantie, ga ik kijken hoe hoog de reparatiekosten zijn.

Zie ook:
HTC HD7 - Zwarte hoek

Even voor de duidelijkheid: De telefoon zit altijd in zijn sleeve en altijd in mijn broekzak als ik hem meeneem, de kans dat het hierdoor is gekomen lijkt mij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Zit nogsteeds te twijfelen wel of geen HD7 aan te schaffen. Design krijgt hij zeker een 10.

Hoor heel erg veel gemixed info over battery.
Kunnen jullie met mij jullie battery ervaring delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
Xmoo schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:02:
Zit nogsteeds te twijfelen wel of geen HD7 aan te schaffen. Design krijgt hij zeker een 10.

Hoor heel erg veel gemixed info over battery.
Kunnen jullie met mij jullie battery ervaring delen.
Mijn ervaring is (en altijd zuinig met mijn battery gedaan, dus helemaal leeg laten gaan en dan pas weer opladen) dat hij net een dagje mee gaat, dit lijkt misschien weinig maar het grote scherm neemt natuurlijk veel battery op.

Daarnaast staat mijn helderheid op HIGH, dit kan je uiteraard ook lager zetten of het toestel zelf laten kiezen (automatisch) oftewel als je in een donkere omgeving bent dan gaat hij veller dan in een lichte omgeving.

Ik maak redelijk veel gebruik van mijn telefoon Tweakers bekijken, Nu.nl, WP news app, updates installeren (over wifi), dus opzich best nog te doen. Bluetooth staat altijd uit, dit gebruik ik toch nooit. Misschien als ik die aan zet dat hij een half dagje mee gaat.

Daarnaast is hij ook zo weer opgeladen, ik gebruik zelf het dock voor het opladen denk dat het ongeveer iets meer dan een 40/50min duurt voordat hij weer helemaal vol zit. :)

Afbeeldingslocatie: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180308_1776961234354_1549071709_31807075_7586079_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
SilverAqua schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:11:
[...]
Mijn ervaring is (en altijd zuinig met mijn battery gedaan, dus helemaal leeg laten gaan en dan pas weer opladen) dat hij net een dagje mee gaat, dit lijkt misschien weinig maar het grote scherm neemt natuurlijk veel battery op.

Daarnaast staat mijn helderheid op HIGH, dit kan je uiteraard ook lager zetten of het toestel zelf laten kiezen (automatisch) oftewel als je in een donkere omgeving bent dan gaat hij veller dan in een lichte omgeving.

Ik maak redelijk veel gebruik van mijn telefoon Tweakers bekijken, Nu.nl, WP news app, updates installeren (over wifi), dus opzich best nog te doen. Bluetooth staat altijd uit, dit gebruik ik toch nooit. Misschien als ik die aan zet dat hij een half dagje mee gaat.

Daarnaast is hij ook zo weer opgeladen, ik gebruik zelf het dock voor het opladen denk dat het ongeveer iets meer dan een 40/50min duurt voordat hij weer helemaal vol zit. :)

[afbeelding]
Doe je ook mails syncen.

Ik heb nu een LG Optimus 2X.
Sync 2 Exchange 3 IMAPS.
Whatsapp
Browsen
SMS
Wifi/3G

08:00 100% en rond 23:00 34%.
Zou ik zoiets ook kunnen behalen met de HD7?
En wat zie jij als een hele dag? Hele werk dag of net als mij van 8 tot 23uur.

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 18:29

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik laad de mijne elke dag op. Ik heb meestal aan het begin van de avond een wat legere batterij. Ik gebruik veel Facebook en sms aangezien Whatsapp nog niet werkt. Als die wel zou werken, trek ik de batterij eerder leeg dan nu. Verder heb ik ook gewoon continu bluetooth en wifi aan. Bluetooth omdat ik niet zin heb om steeds aan en uit te zetten als ik de auto in stap. En wifi om diezelfde reden. Tegenwoordig ligt overal toch wel een micro-USB kabel? Met elke moderne telefoon heb je dit probleem. Misschien dat de ene het een uur langer uit houdt dan de andere, maar er zal heus geen hele dag verschil in zitten. Dus wat is nu precies het probleem van een moderne smartphone die de batterij in 1 dag leegtrekt? Als je lang met je batterij wilt doen, moet je een nokie 3310 nemen ofzo... :Y)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 15:24
Techno Overlord schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:50:
Met elke moderne telefoon heb je dit probleem. Misschien dat de ene het een uur langer uit houdt dan de andere, maar er zal heus geen hele dag verschil in zitten. Dus wat is nu precies het probleem van een moderne smartphone die de batterij in 1 dag leegtrekt? Als je lang met je batterij wilt doen, moet je een nokie 3310 nemen ofzo... :Y)
Ik snap de logica niet van de 'steeds zuiniger' een 'steeds efficientere' CPU/APU/GPU's, als dit enkel wordt gebruikt om dat ding meer pit te geven. Ik bekijk het uit de logica, als alle hardware nu zuiniger/efficienter is dan de hardware in de HD2, waarom kunnen ze dan niet veel langer meegaan op een accu?

Mijn HD2 draaide op WM gerust 3-4 dagen, kon dan wel aanzienlijk stuk minder (geen whatapp, facebook werkte slecht). Android was al stuk slechter, maar veelal omdat het in/uitschakelen van standby taken niet bepaald makkelijk gaat (zoals met die bugged versie van slechtedekking.nl, in 1 nacht van 94% naar 14%).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
Xmoo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:47:
[...]

Doe je ook mails syncen.

Ik heb nu een LG Optimus 2X.
Sync 2 Exchange 3 IMAPS.
Whatsapp
Browsen
SMS
Wifi/3G

08:00 100% en rond 23:00 34%.
Zou ik zoiets ook kunnen behalen met de HD7?
En wat zie jij als een hele dag? Hele werk dag of net als mij van 8 tot 23uur.

Thx.
Mails syncen staat altijd aan, niet over 3g maar over WiFi. Daarnaast gaat de People hub, Facebook (en andere live tile apps) ook gewoon door. Een hele dag bestaat idd uit 8 tot 23uur bij mij, maar ik denk niet dat je dat gaat halen wat je nu met je LG Optimes 2x haalt. Ik moest persoonlijk erg wennen aan het begin toen ik de HD7 had, het snel moeten opladen. Heb naast mijn HD7 dan ook nog een LG KG800 die ik meeneem als mijn HD7 leeg is. Want daarbij vergeleken (en heel logisch natuurlijk) is het een zuipschuit (LG KG800 gaat ruim 3 dagen mee hehe), maargoed dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Techno Overlord schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:50:
Ik laad de mijne elke dag op. Ik heb meestal aan het begin van de avond een wat legere batterij. Ik gebruik veel Facebook en sms aangezien Whatsapp nog niet werkt. Als die wel zou werken, trek ik de batterij eerder leeg dan nu. Verder heb ik ook gewoon continu bluetooth en wifi aan. Bluetooth omdat ik niet zin heb om steeds aan en uit te zetten als ik de auto in stap. En wifi om diezelfde reden. Tegenwoordig ligt overal toch wel een micro-USB kabel? Met elke moderne telefoon heb je dit probleem. Misschien dat de ene het een uur langer uit houdt dan de andere, maar er zal heus geen hele dag verschil in zitten. Dus wat is nu precies het probleem van een moderne smartphone die de batterij in 1 dag leegtrekt? Als je lang met je batterij wilt doen, moet je een nokie 3310 nemen ofzo... :Y)
Als ik hele dag buiten huis ben.... zie je mij echt geen kabel mee nemen of wat dan ook...

Ze moeten idd wat meer gaan werken aan de battery of zuinigheid ipv quadcore 1.5ghz phone cpu :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
Xmoo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:23:
[...]
Ze moeten idd wat meer gaan werken aan de battery of zuinigheid ipv quadcore 1.5ghz phone cpu :S
Die heb ik nog niet gezien in een WP7 ^^
Btw. als je mails synct dmv push is je batterij idd zo leeg. Als je dit op ~15/30min zet is het al een stuk minder :)

hier trouwens een htc 7 trophy gebruiker: 4 mail accounts met push, 5 uur muziek luisteren en nog wat internetten en hij gaat 28u mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ja ik hoor idd dat alleen HD7 zo snel leeg is.

Thropy en Omnia 7 doen het veel beter.

Heb ooit een Mozart gehad (Had toen als eerste de foto's gelekt) Toen ging hij 2 dagen mee. Maar de OS zelf was toen nog erg beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvh123
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-02 21:19
SilverAqua schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:11:
[...]

Ik was benieuwd watvoor dock dit was? Ziet er strak uit en binnen een uur volgeladen, dat is interessant... Hoe kom je er aan ?

Betreft batterijduur, 1 dagje bij normaal gebruik, bij ietsje meer gebruik haalt de telefoon een lange dag niet..... (3g aan !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
wvh123 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:17:
[...]

Ik was benieuwd watvoor dock dit was? Ziet er strak uit en binnen een uur volgeladen, dat is interessant... Hoe kom je er aan ?

Betreft batterijduur, 1 dagje bij normaal gebruik, bij ietsje meer gebruik haalt de telefoon een lange dag niet..... (3g aan !)
Eigenlijk is dit niet de topic over accessoires, daarom zal ik je gelijk maar de link geven. (dat is niet de webshop waar ik hem heb gekocht, maar dat maakt niet uit volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423800

Is het mogelijk om nederlandse taal te instaleren met windows phone mango ?
ik heb nu alleen nog maar engels op mn htc hd 7 nederlands is nog niet uit las ik
is het wel in de toekomst (mango) mogelijk om de nederlandse taal te gebruiken ?
mvg yor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Anoniem: 423800 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:05:
Is het mogelijk om nederlandse taal te instaleren met windows phone mango ?
ik heb nu alleen nog maar engels op mn htc hd 7 nederlands is nog niet uit las ik
is het wel in de toekomst (mango) mogelijk om de nederlandse taal te gebruiken ?
Niet rechtstreeks (via de update), maar wel als je je phone flashed naar een rom waar NL in zit gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423800

Caelorum schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:09:
[...]

Niet rechtstreeks (via de update), maar wel als je je phone flashed naar een rom waar NL in zit gebakken.
thanks voor uw reactie,

Wat wil het flashen en rom zeggen dan ?
is dat zegmaar dat je je phone reset en dan een nederlandse windows phone 7 mango download en instaleert of zie ik dat verkeerd ?
Mvg yor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Da_maniaC schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:01:
Zijn er hier toevallig gebruikers die al eens geprobeerd hebben met Windows Phone 7 een remote desktop sessie op te zetten naar een PC of Server?
Je vraag hoort eigenlijk in het algemene topic thuis, maar bij deze.
Link
Werkt top en je hoeft op de PC of Server geen aparte software te downloaden.
Full versie is helaas niet gratis.

• Thief
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-03 21:48
Heeft iemand van jullie ook het probleem dat met bellen je scherm zwart wordt en geen enkele knop reageert? In bepaalde houdingen flitst het scherm dan weer aan en dan weer uit.

Zit nu met mijn HD7 T9292 op Mango 7720.68, geflashed met de RUU een aantal weken geleden. Het probleem deed zich meteen na de flash voor. Ik heb het ff aangekeken in de hoop dat iemand er raad mee wist als de update via Zune beschikbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvh123
Anoniem: 423800 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:19:
[...]

thanks voor uw reactie,

Wat wil het flashen en rom zeggen dan ?
is dat zegmaar dat je je phone reset en dan een nederlandse windows phone 7 mango download en instaleert of zie ik dat verkeerd ?
Mvg yor
Ik heb ook een Engels besturingssysteem en nu Nederlands geheel ondersteunt lijkt mij ook wel wat om over te stappen. Zeker met dat spraak gestuurd is Nederlands wel makkelijk. Nederlandse namen en smsjes worden toch moeilijk voorgelezen :P

Ik weet wel iets van flashen en rom´s. Ik vroeg me alleen af of de garantie vervalt als je een gedownloade rom erop installeert. En of je verder last krijgt met update als je geen officiële rom meer heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Spraak werkt zowiezo niet op Nederlands.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• wvh123
CAP-Team schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:29:
Spraak werkt zowiezo niet op Nederlands.
Aaj das zuur, het "oplezen" wel ? En zijn er eigenlijk nog veel voordelen om een nederlandse rom te hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Zojuist tijdens het browsen op de zoveelste Newznab website ben ik de HTC HD7 tegen gekomen in de laatste Hawaii Five-0. Best leuk dat Hollywood ook uitwijkt naar andere telefoontoestellen dan alleen de iPhone.

HTC HD7 Hawaii Five-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-04 21:48

@r!k

It is I, Leclerq

Manuel schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:08:
Zojuist tijdens het browsen op de zoveelste Newznab website ben ik de HTC HD7 tegen gekomen in de laatste Hawaii Five-0. Best leuk dat Hollywood ook uitwijkt naar andere telefoontoestellen dan alleen de iPhone.

[afbeelding]
Daar krijgen ze gewoon voor betaald hoor, net zoals je in een bepaalde scene in hawaii five-o opeens iemand hoort zeggen "go on, bing it!"

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
@r!k schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:09:
[...]

Daar krijgen ze gewoon voor betaald hoor, net zoals je in een bepaalde scene in hawaii five-o opeens iemand hoort zeggen "go on, bing it!"
Ik kijk geen Hawaii Five-0 maar kijk altijd naar thumbnails en de NFO's. Staat er wat leuks tussen ga ik op onderzoek uit. :) Wat ik mij wel afvraag is hoeveel Microsoft er voor neerlegt om een beetje naamsbekendheid te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Le
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11-2023
Nu dacht ik eindelijk dé perfecte telefoon voor mij te hebben gevonden, zowel qua schermgrootte, interface, design, specificaties en vooral prijs, blijkt hij niet in Nederland uitgebracht. Is hij überhaupt nog wel te verkrijgen via internet? Kan hem alleen maar op Amazon vinden, maar werkt deze dan wel fatsoenlijk hier in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

je kan hem vanuit Duitsland bestellen,heb ik ook gedaan (via ebay serrer met ook een gewone site,maar die heeft hem niet meer.
Garantie is bij htc dan gewoon vanuit NL

zal bij een volgende telefoon de kickstand wel weer missen,want die zie ik op geen enkele andere telefoon,en vind die best makkelijk :P had ik niet verwacht :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Le
Had nog niet op eBay gekeken, omdat ik dacht dat de prijs niet leuk was. Maar heb net even gekeken, en er eentje uit UK besteld voor nog een redelijke prijs. Hij zou hier binnen 5 werkdagen zijn, dus ben benieuwd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Le
Nou ik heb 'm binnen, bevalt op zich goed!

Ik loop alleen tegen één dingetje aan, de accuduur. Dat is op zich net te doen, als ik 'm 's nachts oplaadt. Maar dan ontstaat er een probleem: hij laadt op tot 94% en dan moet ik de kabel er weer uithalen en nogmaals instoppen voordat hij naar 100% gaat. Meer mensen die hier last van hebben"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik zal er eens op letten,het is mij iig niet opgevallen.

btw,van de week de update gekregen voor internet sharing :) nice

edit: laad gewoon naar de 100% bij mij

[ Voor 14% gewijzigd door mrsar op 12-12-2011 11:34 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Mr. Le schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:16:
Nou ik heb 'm binnen, bevalt op zich goed!

Ik loop alleen tegen één dingetje aan, de accuduur. Dat is op zich net te doen, als ik 'm 's nachts oplaadt. Maar dan ontstaat er een probleem: hij laadt op tot 94% en dan moet ik de kabel er weer uithalen en nogmaals instoppen voordat hij naar 100% gaat. Meer mensen die hier last van hebben"?
Aardig late reactie van mij, maar ik heb precies hetzelfde. Ik maak mij er in ieder geval niet druk om. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
Heeft iemand van jullie al de Tango update voor de HD7? Ik weet niet of hij er al is maar vraag het mij af, aangezien straks de 7.8 komt en de Tango update hier nog steeds niet op mijn toestel staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik heb Tango al een hele poos draaien op mijn HD7. Heb je het al geprobeerd om de update te forceren? Misschien een overbodige vraag: Heb je 'm überhaupt al aan Zune gehangen om te kijken of ie een update vindt? :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
McBoom schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 10:54:
Ik heb Tango al een hele poos draaien op mijn HD7. Heb je het al geprobeerd om de update te forceren? Misschien een overbodige vraag: Heb je 'm überhaupt al aan Zune gehangen om te kijken of ie een update vindt? :P
Haha ja ik gebruik Zune altijd om mijn muziek etc erop of eraf te halen, daar heb ik al heel vaak op die update knop gedrukt. Ik heb een Duitse HD7 (gekocht bij O2 maar niet branded). :p Zal zo nog maar een keer kijken, maar heb jij hem via de officiele weg of met een rom e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Op mijn Trophy heb ik ook nog geen 7.8. Ook dat is een Duitse. Wellicht dat de providers niet zo snel zijn daar. Overigens is mijn Trophy niet meer branded dan een extra Vodafone kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-04 22:11
7.8 is nog niet eens aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
spNk schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:20:
7.8 is nog niet eens aangekondigd.
w00ps sorry :) Ik bedoelde natuurlijk Tango. Geen idee waar ik met mijn hoofd zat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

SilverAqua schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:36:
[...]
Haha ja ik gebruik Zune altijd om mijn muziek etc erop of eraf te halen, daar heb ik al heel vaak op die update knop gedrukt. Ik heb een Duitse HD7 (gekocht bij O2 maar niet branded). :p Zal zo nog maar een keer kijken, maar heb jij hem via de officiele weg of met een rom e.d.?
Geforceerd in Zune, via de officiële weg :)

The ramblings of an idiot

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor levertijden of accessoires. De levertijden kunnen in [ABO] HTC HD7 levertijden- en abonnemententopic besproken worden.