Toon posts:

het spel hongt de hele tijd vast bij connecten (ps3)

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views

• rutger lamers
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-10-2010
Single player doet het prima maar als ik online wil hangt hij de hele tijd vast ik ben ermee terug geweest naar de winkel en heb een nieuw spel gekregen maar nu blijft hij het doen ik heb de online pass al geactiveerd maar hij blijft hangen weten jullie mischien waar het aan kan liggen? :?

• Multensor
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 24-09 10:25
Ik ben bang dat je een nieuw topic hebt gemaakt ipv. een reply. Het is namelijk niet duidelijk over welk spel het gaat

erhmm.

• souljah1h
  • Registratie: november 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Welk spel?

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 24-09 14:27

DrumandBass

Less is more!

:F

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat is hongen, en over welk spel heb je het in hemelsnaam?

Slotje, en opnieuw proberen.

• CeesKees
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:06

CeesKees

I rest my Kees

Jaaaa slotje!!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 12:00

Umbrah

The Incredible MapMan

Zit de tertiaire flux capacitator bij de quantum communicator wel goed vast? Is er een stabiele quantum tunnel tot stand gebracht? Heb je beide quantum communicatie kanalen wel goed verbonden? Een quantum tunnel is in principe een éénweg verbinding! Geen last van resonantie? Er kan maar één set qubits op een quantum comm kanaal zitten!

Euh... toch een poging je serieus te helpen ondanks je summiere informatie.

Je zou kunnen denken aan een verbindingsprobleem. Hoe verbind je? Kabel of WiFi? Heb je sowieso wel internet op de PS3?

Werkt online gaming op andere spellen? Zoja: UPnP in je router aan of uit?

Al rechtstreeks met je internet verbonden, dus: zonder router? (de PS3 een extern IP ipv een 192.168.X.X of 10.X.X.X addres)

Geeft de handleiding van je spel iets aan over portforwarding? Zoja: stel je portforward in. Overweeg om de PS3 in de DMZ te zetten van je router's firewall/NAT.

• rutger lamers
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-10-2010
het gaat om medal of honor en ik kan het slotje niet vinden

• Def!ance
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 28-08 22:09

Def!ance

Assumption is the mother.....

rutger lamers schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:43:
het gaat om medal of honor en ik kan het slotje niet vinden
Dat kun je ook niet vinden, of ik moet gemist hebben dat je als mod bent benoemt? :/

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Umbrah schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:38:
Zit de tertiaire flux capacitator bij de quantum communicator wel goed vast? Is er een stabiele quantum tunnel tot stand gebracht? Heb je beide quantum communicatie kanalen wel goed verbonden? Een quantum tunnel is in principe een éénweg verbinding! Geen last van resonantie? Er kan maar één set qubits op een quantum comm kanaal zitten!

Euh... toch een poging je serieus te helpen ondanks je summiere informatie.

Je zou kunnen denken aan een verbindingsprobleem. Hoe verbind je? Kabel of WiFi? Heb je sowieso wel internet op de PS3?

Werkt online gaming op andere spellen? Zoja: UPnP in je router aan of uit?

Al rechtstreeks met je internet verbonden, dus: zonder router? (de PS3 een extern IP ipv een 192.168.X.X of 10.X.X.X addres)

Geeft de handleiding van je spel iets aan over portforwarding? Zoja: stel je portforward in. Overweeg om de PS3 in de DMZ te zetten van je router's firewall/NAT.
Hehehe.

There's something wrong with the filange. :+

• YellowOnline
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 27-06 20:15

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Het slotje zit aan de achterkant van het scherm maar is enkel zichtbaar als je er ondersteboven naar kijkt.
/HK reactie

We zullen echt wel wat meer informatie over je netwerk nodig hebben. Kan je met andere spellen wél online spelen?

[Voor 3% gewijzigd door YellowOnline op 20-10-2010 21:19]

Intel i7 8700K | G.Skill SniperX 3200MHz 2x8GB | MSI Z370 PC Pro | Gainward GTX 1070 | Fractal Design Define XL | LG BH10LS30 | Cherry MX Red | Logitech G500 | Thermaltake Smart M850W | Logitech X-530 | LG 34UM58 | Samsung EVO 500GB | 2x Seagate 4TB

• bnbaz
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Wat een drama hier zeg, lezen jullie allemaal Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog maar eens door :|
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee