"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
Als je goed kijkt op google. dan kun je zien dat het voor een Socket 775 is.
Als alle Core 2 duo of quad een Socket 775 is, dan kan het er overal op...
Maar waarom wil je koeler sturen ?? wat is daar je intentie achter ??
Als alle Core 2 duo of quad een Socket 775 is, dan kan het er overal op...
Maar waarom wil je koeler sturen ?? wat is daar je intentie achter ??
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Waarom koop je niet gewoon een nieuwe fan of fancontroller..?
[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 20-10-2010 15:18 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik heb zelf een GeminII Project Socke 775 cooler ook voor mij Q6600
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
bericht heb ik vanmiddag onder majapro gepost. dat gebeurde per ongeluk. nu even onder mijn eigen gebruikersnaam.
morgen ga ik een nieuwe koeler halen. zal sowieso een scythe koeler worden. heb de hele avond zitten kijken naar reviews over koelers. het wordt sowieso geen zalman worden.
de boxed cooler van vanmiddag is kapot.
morgen ga ik een nieuwe koeler halen. zal sowieso een scythe koeler worden. heb de hele avond zitten kijken naar reviews over koelers. het wordt sowieso geen zalman worden.
de boxed cooler van vanmiddag is kapot.
Ik had een Intel Stock cooler van mijn E5200 op m'n Q6600 gezet, en na 10 seconden viel de PC uit. In de bios kon ik nog net zien dat hij 70 graden was.
De e5200 heeft meen ik een kleine koeler die half zo hoog is als de stock koeler van de Q6600 (aangezien de e5200 op 45nm is geproduceerd en dus zuiniger is).
Ik zou een Arctic 7 pro nemen of als je wat meer te besteden hebt een Schyte Mugen II.
Ik zou een Arctic 7 pro nemen of als je wat meer te besteden hebt een Schyte Mugen II.
ik heb vorige week een nieuwe koeler gehaald, nl. de SCYTHE BIG SHURIKEN SCBSK-1000. Een stille koeler die een stuk beter koelt dan de zalman. en het wordt aangedreven door pwm, en dat vind ik fijn.
ik zal binnen een korte tijd een review hierover schrijven.
ik zal binnen een korte tijd een review hierover schrijven.
Pagina: 1