Toon posts:

Problemen met Xbox360

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

• Bob16
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 21-07 22:00
Hi all,

Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen, maar ik zal toch doen (A)

Mijn Xbox360 is 'omgebouwd'. Ik speel al een paar jaar gebrande games, maar sinds gisteren heb ik een probleem. Ik heb gister FIFA 2011 en Forza 3 gebrand, maar ze werken allebei niet... De Xbox gaf aan "play dvd" ... De spellen die ik al langer heb (en ook gebrand zijn) werken nog wel, maar deze twee nieuwe niet. Ik heb niets veranderd aan mijn methode, ik gebruik nog steeds Imgburn (het zij een nieuwere versie) en Verbatim DVD + R DL (voorheen waren het trouwens Philips DVD'tjes). Ik brand op 4x snelheid omdat de lagere snelheid niet wordt ondersteund of zoiets...
Wat kan dit zijn? Ik las al her en der over een Activation Disc bij de iXtreme firmware's maar dat werkte bij mij iig niet.

• Master-47
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 24-01-2019
Dit is mogelijk een non-stealth spel, anders inderdaad activation disc gebruiken of nieuwe firmware laten flashen!

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 27-09 07:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Of gewoon kopen...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dit topic gaat hem niet worden hier.

Oplossing voor je probleem: Koop de games netjes, help je de ontwikkelaar en hou je in de toekomst je games die je graag speelt :)

[Voor 65% gewijzigd door Slasher op 20-10-2010 15:26]

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-09 18:24

psychoclown

Back in black

Wij staan het bespreken van omgebouwde consoles en vragen erover niet toe op tweakers. Zie ook het kopje in het beleid: Het algemeen beleid #verbodencopyright.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee