• darobb
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 21-09 12:58
Goedemiddag,

Ik ben sindskort begonnen met een zelfstudie Prince2.
Nu heb ik zelf wat proefexamens kunnen vinden maar deze zijn volgens mij van de 2005-versie.
(Deze gingen me overigens zonder veel studie goed redelijk goed af).

Nu mijn vraag heeft iemand proefexamens van Prince2 2009 beschikbaar zodat ik kan testen of ik hier vergelijkbaar op scoor?

Alvast bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[Google=Prince2 2009 proefexamen] geeft al snel wat tips zoals http://management-weblog....ndation-voorbeeldexamens/
Maar de belangrijkste is misschien
Dit oefenexamen is verwijderd op verzoek van de APM Group Ltd. Zij bezitten de rechten voor de ITIL examens. Voor meer informatie over het ITIL copyright en de bijbehorende trademarks zie: http://www.apmgroupltd.co...ty/TrademarkLicensing.asp
over de copyright-status ervan en over de inhoudelijke kwaliteit van voorbeeldvragen is ook een waarschuwing gegeven:
Let op: dit is geen officieel Prince2 oefenexamen. De vragen zijn slechts een indicatie van wat je te wachten staat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• darobb
Bedankt voor de tip maar aangezien dit bericht gepost is op September 14, 2008 lijkt mij dat het hier niet gaat om Prince2 versie 2009...

• Mr. Awesome
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 13:39

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

darobb schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:30:
Bedankt voor de tip maar aangezien dit bericht gepost is op September 14, 2008 lijkt mij dat het hier niet gaat om Prince2 versie 2009...
Als dat bedrijf de rechten bezit van oudere versies, dan zal dat ook wel van 2009 zijn, toch? ;)

• d-motion
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 01-02 21:10

d-motion

zow... en dan nu...

Volgens mij heb ik nog 2 proef examens liggen...

Ik zal vanavond even kijken of ik ze kan in scannen...

WWW.RC5.NL

• darobb
d-motion schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:50:
Volgens mij heb ik nog 2 proef examens liggen...

Ik zal vanavond even kijken of ik ze kan in scannen...
Dat zou echt heel fijn zijn!
Alvast bedankt!

• d-motion
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 01-02 21:10

d-motion

zow... en dan nu...

darobb schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:53:
[...]

Dat zou echt heel fijn zijn!
Alvast bedankt!
Ik heb de eerste 2 examens liggen compleet met antwoorden en uitleg.

Stuur mij even een DM met een email dan mail ik ze morgen even (tis iets van 40 pagina's!)

Ik heb vorig jaar als één van de eersten de examens afgenomen... Bij ons waren de officiele boeken nog niet eens klaar... Die kregen we pas 1 maand na het examen opgestuurd.

WWW.RC5.NL

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Rukapul

Moderator General Chat
Het lijkt erop dat Prince2 aanbieders nogal op hun materiaal zitten. Er lijkt buiten het delen van officieel materiaal geen vrij beschikbaar materiaal te zijn. Aangezien dat conflicteert met ons beleid m.b.t. auteursrechtelijk materiaal gaat dit topic dicht. Tevens zijn topic niet bedoeld als een vorm van V&A.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee