Toon posts:

exchange security features

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

• monkel
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08:58
Ik probeer exchange-mail van m'n werk op m'n android (galaxy s, froyo) te installeren. Ik heb de juiste instellingen ingevuld, maar bij het controleren van de server settings krijg ik de melding:

"This server requires security features your phone does not support" en daarna houdt het op ... Weet iemand of je dit vanuit android kan omzeilen? Ik geef het weinig kans dat ze hier iets aan exchange zelf gaan veranderen ...

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:29

Wish

ingwell

Tja, waarom denk je dat ze die security settings hebben? Niet voor de grap lijkt me.
De policies die vanuit Exchange worden afgedwongen hebben meestal het doel om te voorkomen dat bedrijfsmail in de verkeerde handen valt. Het omzeilen van die policies gaat dan waarschijnlijk ook in tegen het algemene beveiligingsbeleid van je bedrijf...

No drama

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

monkel schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:36:
Ik probeer exchange-mail van m'n werk op m'n android (galaxy s, froyo) te installeren. Ik heb de juiste instellingen ingevuld, maar bij het controleren van de server settings krijg ik de melding:

"This server requires security features your phone does not support" en daarna houdt het op ... Weet iemand of je dit vanuit android kan omzeilen? Ik geef het weinig kans dat ze hier iets aan exchange zelf gaan veranderen ...
Ga overleggen met de ICT van je werk en vraag om assistentie :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• monkel
Nouja, ik vind het nogal vreemd dat android wel in de gaten heeft dat er bepaalde features gevraagd worden, maar dat ze dat niet ondersteunen.

Verder mag het vanuit het bedrijf wel dat er mail op android wordt bekeken, alleen vrees ik dat de juiste personen bereiken die zoiets kunnen fixen weer een oneindige queeste gaat worden ...

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

monkel schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:48:
Verder mag het vanuit het bedrijf wel dat er mail op android wordt bekeken, alleen vrees ik dat de juiste personen bereiken die zoiets kunnen fixen weer een oneindige queeste gaat worden ...
Dat is geen reden om het niet te proberen, en dan maar te proberen security te omzeilen. Gewoon vragen.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• monkel
Tja, wat wil je met een service desk die als standaard antwoord geeft; "wordt door ons niet ondersteund"

Ik vrees dat ik gewoon pech heb en weer eens voor een andere telefoon ga shoppen ... :(

• Craven
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 14:48
Ehhh ik zie het hele probleem niet echt. De IT geeft aan dat ze het niet ondersteunen en vervolgens zit je te morren dat het niet werkt? Als je in het vervolg nou eerst is vraagt of ze iets ondersteunen en dan pas dingen gaat kopen. Ik neem aan dat er wel telefoons zijn die ondersteund worden.

offtopic:
craven87 word zelf helemaal gestoord van klanten/users die denken dat alles maar ondersteund word als het electronica te maken heeft

• monkel
We hoeven niet bijdehand te gaan doen... m'n enige vraag was of ik dit vanuit het toestel kan oplossen. Kennelijk niet. Klaar.

Detail; "de IT" geeft aan dat webmail op smartphone (zowel iphone als android) aan staat. Vervolgens geven ze een video-uitleg hoe je het in moet stellen. Nota bene met een samsung galaxy. Op het filmpje zie je doodleuk hoe alles werkt. Bij mij komt de genoemde melding. Vervolgens zeggen ze dat ze het niet ondersteunen en klaar.

Blijft m'n conclusie gewoon dat ik pech heb en dat ik met een andere telefoon zal moeten gaan proberen

• BastiaanN
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
monkel schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:36:
Ik denk niet dat je werkgever het gaat waarderen als je hun beveiliging gaat omzeilen. Wij in elk geval niet en daarom gaat dit topic op slot.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee