Toon posts:

[IIS] Project in Toepassing veranderen

Pagina: 1
Acties:

• BryanD
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16-09 13:53
Beste tweakers,

Ik ben op het moment bezig met een projectje wat inhoud dat ik een Localhost server op onze server instaleer.

Omdat men hier met ASP.NET programmeerd heb ik dus IIS nodig.
Het is een Win2k3 server en dus IIS 6.0
Hierbij is ASP.NET geinstaleerd (2. nog wat) en ik heb nu default doelmap van de 'default site' ingesteld op de map waar alle projecten instaan. Dit werkt ook prima, ik kan er ook keurig netjes bij. Echter nu heb ik het volgende probleem, omdat ik de volgende fout kreeg heb ik gegoogled.
Een sectie die is geregistreerd als allowDefinition='MachineToApplication' mag niet worden gebruikt buiten het toepassingsbereik. Deze fout kan worden veroorzaakt doordat een virtuele map niet is geconfigureerd als toepassing in IIS.
Dus na wat speur werk op google bleek dus dat de map waar de web.config file in stond een applicatie moest worden.
Dit heb ik dus voor 1 van de heel wat projecten gedaan. Dit werkt nu perfect...echter zijn het er heel wat en bij elk volgende project moet dit dus weer gebeuren, is hier geen andere / makkelijkere manier voor?

Sorry als het wat onduidelijk is, als je meer wilt weten hoor ik dit graag.
B.v.d,
Bryan

• _Arthur
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:43
Cscript.exe adsutil.vbs APPCREATEINPROC W3SVC/1/Root/MyVdir

http://www.microsoft.com/...a8bc462960c.mspx?mfr=true

En dat even een aantal keren herhalen, maar als programmeur moet je nu wel uit de voeten kunnen denk ik ;)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee