Toon posts:

Nokia E5

Pagina: 1
Acties:
  • 718 views

• jover36
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 20:32
Reviews:

"zie hierboven"

[Voor 87% gewijzigd door jover36 op 21-10-2010 14:41]

• miel
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:28
Binnenkort komt er ook een brodit houder voor de E5!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• CDA441
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-08 17:46
Haha, ik heb deze gsm, maar hij is wel een beetje aan het vastlopen op dit moment...

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• johanw910
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2010
Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel van dit toestel is boven de E72? De prijs?

• 1475paul
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 24-05 14:20
Heb er ook één,werkt perfect en sygic mobils maps 10 draait zonder probleem en zonder agps,heb hem zeker 4 uur aan gebruikt zonder probleem.
maar heb vraagje als ik de eerste keer pcsuite gebruik vraagt die om (contacts group ds plugin) te instaleren is dat nodig zoja voorwat?

• jover36
Wat mij betreft een goed toestel. Hiervoor een N97 gehad (een echt ramptoestel :( ) daarvoor een E71.
De minpunten: scherm in zonlicht en camera.
De pluspunten: geen vastlopers (tot nu toe), Accuduur.
Als ik geen gebruik maak van wifi, gps en bluetooth gaat de accu makkelijk 4dagen mee. Dit met een paar telefoongesprekken per dag, een paar keer sms'en, en continu 4 e-mail adressen die worden bijgehouden.
Normaal gebruik ik wel bluetooth en af en toe GPS en WIFI en haal ik nog 2 dagen met een volle accu.
Kortom, goed toestel, zeker voor zijn prijs.

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
@ jover36: kan je de topicstart aub wat uitbreiden? (Deze had zelfs ik binnen een minuut kunnen maken. ;))

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• miel
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:28
jover36 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:28:
Wat mij betreft een goed toestel. Hiervoor een N97 gehad (een echt ramptoestel :( ) daarvoor een E71.
De minpunten: scherm in zonlicht en camera.
De pluspunten: geen vastlopers (tot nu toe), Accuduur.
Als ik geen gebruik maak van wifi, gps en bluetooth gaat de accu makkelijk 4dagen mee. Dit met een paar telefoongesprekken per dag, een paar keer sms'en, en continu 4 e-mail adressen die worden bijgehouden.
Normaal gebruik ik wel bluetooth en af en toe GPS en WIFI en haal ik nog 2 dagen met een volle accu.
Kortom, goed toestel, zeker voor zijn prijs.
Dit vind ik wel knap...... (die accuduur).

Ik moet elke 1,5 dag of zo laden. 1 mailadres elk half uur, 1 mailadres elke 4 uur...... bluetooth aan, gps en wifi uit..... Dus de accu valt me enorm tegen zelfs!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• jover36
pven schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:40:
@ jover36: kan je de topicstart aub wat uitbreiden? (Deze had zelfs ik binnen een minuut kunnen maken. ;))
Helaas wat weinig tijd, dus als iemand zich geroepen voelt......

• johanw910
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2010
1475paul schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:49:
maar heb vraagje als ik de eerste keer pcsuite gebruik vraagt die om (contacts group ds plugin) te instaleren is dat nodig zoja voorwat?
Die heb je nodig als je contactgroepen en mmsjes wilt synchroniseren met PC suite en andere toestellen.

• jover36
miel schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:40:
[...]

Dit vind ik wel knap...... (die accuduur).

Ik moet elke 1,5 dag of zo laden. 1 mailadres elk half uur, 1 mailadres elke 4 uur...... bluetooth aan, gps en wifi uit..... Dus de accu valt me enorm tegen zelfs!
Vreemd. De e-mail staat bij mij op 10min. (x4) Misschien bel en sms je veel meer dan mij.
Met paar bedoel ik +/- 5 sms'jes en 15min aan korte gesprekjes.
Verder "speel" ik er wel regelmatig mee en staat het display dus aan.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
jover36 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

Helaas wat weinig tijd, dus als iemand zich geroepen voelt......
Dan lijkt het me verstandiger om met een schone lij te beginnen. Een topic in elkaar zetten met wat copy-pasts en geen tijd hebben om het uit te breiden of te onderhouden is geen goede basis :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee