Toon posts:

Zoektocht smartphone vergelijking

Pagina: 1
Acties:

• Dennis098
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:44
Misschien wel totaal de verkeerde categorie om in te plaatsen, maar ik moest dit topic toch ergens kwijt.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Android phone.. Nu heb ik een tijdje geleden een review op Tweakers gezien waarin ze 4 budget Androids vergeleken. In dezelfde review vergeleken ze ook e-readers, normale gsm's en nog wat meer volgens mij. Het was een onderdeel van het ''Back-to-school'' gedeelte volgens mij..

weet iemand waar ik het over heb? en zo ja kan iemand het ff linken?
ik heb de hele site al afgezocht maar ik kan het niet vinden, of ik moet zo dom zijn dat ik het verkeerd doe.

anyway.. een beetje hulp zou fijn zijn :)

ps. excuus voor het kiezen van de verkeerde categorie, ongewenst topic, weet ik het wat ik allemaal fout doe, maar ik wil gewoon graag antwoord haha bedankt!

• Cadezo
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
Ik heb hier wel een vergelijking van 4 android-telefoons, maar het zijn niet per sé budgettoestellen, dus weet niet of dit is wat je zoekt? reviews: Shootout: vier recente Androids tegenover elkaar

Bij nader inzien is dat artikel al wel erg oud, is vast niet wat je zoekt...

[Voor 13% gewijzigd door Cadezo op 20-10-2010 14:58]

• Sibylle
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 01:36
Ik heb me ook rotgezocht naar die special, maar via tweakers heb ik het niet gevonden (best slecht!).
Google heeft me geholpen :D http://tweakers.net/themas/backtoschool

[Voor 5% gewijzigd door Sibylle op 20-10-2010 13:46]

Ctrl+k

• Thmz159
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-09 20:42
De link hierboven zijn niet echt budgettoestellen. (op uitzondering van de wildfire) Tegenwoordig zijn er ook alweer nieuwere/betere toestellen voor dat geld uitgekomen.

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-09 09:19
In het VK komt binnenkort een nieuw Android toestel uit met een capacitief scherm voor ongeveer 100 euro. Dat heb ik gister gelezen of op Tweakers, GoT of eventueel Engadget. Echter geloof ik dat het op GoT was in het Android forum.

Misschien dat je daar eens naar zou kunnen kijken. Anders blijven de Android-toestellen van de verschillende providers natuurlijk ook erg aantrekkelijk!

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19:51
Deze dus: Orange San Francisco

Lijkt me een erg mooi toestel voor weinig... Tis dat ik al een Android heb, anders had ik die gehaald.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee