Toon posts:

Boot cd, knipperende cursor.

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views

• sjors86
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21-09 11:19
Mijn pc boot normaal, maar zodra ik wil opstarten in veilige modus of d.m.v. een live cd doet die het niet en krijg ik alleen een knipperende cursor. Bij ubuntu live cd krijg ik nog wel het eerste scherm, waarin ik kies om live mode te starten. Maar dan krijg ik vanzelf een zwart scherm met een knipperende cursor. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Live cd's draaien in het geheugen, doe eens een test (memtest oid) om geheugen problemen uit te sluiten.

Misery and hate will kill us all.

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
Je gewone Windows installatie doet het wel gewoon? En wat voor hardware heb je?

Desktop | Server | Laptop

• sanfranjake
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi sjors86,

Hier op GoT verwachten we dat je zelf wat moeite doet om je probleem op te lossen. Er zijn al behoorlijk wat handleidingen geschreven en topics geweest over dit soort problemen.
Omdat we je hier al vaker op hebben gewezen sluit ik dit topic, en verzoek ik je de Het algemeen beleid nog eens goed door te nemen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee