Mijn pc boot normaal, maar zodra ik wil opstarten in veilige modus of d.m.v. een live cd doet die het niet en krijg ik alleen een knipperende cursor. Bij ubuntu live cd krijg ik nog wel het eerste scherm, waarin ik kies om live mode te starten. Maar dan krijg ik vanzelf een zwart scherm met een knipperende cursor. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Verwijderd
Live cd's draaien in het geheugen, doe eens een test (memtest oid) om geheugen problemen uit te sluiten.
Hoi sjors86,
Hier op GoT verwachten we dat je zelf wat moeite doet om je probleem op te lossen. Er zijn al behoorlijk wat handleidingen geschreven en topics geweest over dit soort problemen.
Omdat we je hier al vaker op hebben gewezen sluit ik dit topic, en verzoek ik je de Het algemeen beleid nog eens goed door te nemen.
Hier op GoT verwachten we dat je zelf wat moeite doet om je probleem op te lossen. Er zijn al behoorlijk wat handleidingen geschreven en topics geweest over dit soort problemen.
Omdat we je hier al vaker op hebben gewezen sluit ik dit topic, en verzoek ik je de Het algemeen beleid nog eens goed door te nemen.
Dit topic is gesloten.
![]()