Ik zit op een internetverbinding van UPC. Regelmatig had ik al problemen met het verzenden van mail. Vanmorgen weer. Een bepaalde mail (zonder attachments) leverde steeds de melding op 'sending the message content to the server failed'. In deze mail stond een .com domein (van een klant) genoemd. Gewoon in de tekst van de mail. Nu het bizarre: als ik deze domeinnaam weglaat uit de tekst, accepteert de UPC smtp-server plots de mail wel! Ik heb echt geen andere verklaring dan dat de email op basis van het voorkomen van deze domeinnaam in de body wordt geweigerd te verzenden.
Heeft iemand hier wel eens ervaring mee gehad? Dit mag toch niet zomaar? Wat doe ik hieraan?
Voor de duidelijkheid: het domein heeft niets met verboden zaken te maken, het is gewoon een commercieel domein en staat ook nergens geblacklist voor zover ik heb kunnen nagaan.
Heeft iemand hier wel eens ervaring mee gehad? Dit mag toch niet zomaar? Wat doe ik hieraan?
Voor de duidelijkheid: het domein heeft niets met verboden zaken te maken, het is gewoon een commercieel domein en staat ook nergens geblacklist voor zover ik heb kunnen nagaan.
PV : 4650 Wp : 15 x AEG AS-M60XB-310 + GoodWe 4200D-NS : PVOutput