Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

FTP-server op ST789 (Kpn internet_tv)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello !
Ik heb een vraag :) Ik probeer mijn ftp server op een Speedtouch 789 (experiabox van KPN) werkend te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb in de spellen en toepassingen de ftp-server geselecteerd en door deze functie de poorten opgezet. Echter, kan ik zoals in de voorgaande versies van de ST de firewall niet vinden en daardoor dus ook niet uitzetten. (mogelijk is deze functie door firmware expres afgescherm)
Maar hoe krijg ik nu mijn ftp server werkende?

Ik heb vanalles geprobeerd maar ik ben inmiddels instaat om mijn Experiabox rauw op te eten, dus enige hulp is welkom!
Iemand suggesties of ideeeen voor mij?

Verwijderd

Je kunt inderdaad de firewall niet uitzetten maar dat zou normaal ook niet nodig zijn
Ik gebruik zelf een Speedtouch 787 i.c.m glasvezel van KPN en in het begin gingen poort 80 en 21 ook niet open. Na 3 maal de regel voor poort 21 steeds te hebben verwijderd en daarna opnieuw in te stellen werkte het nog steeds niet Alleen na een reboot via de achterzijde van het modem werkte het opeens wel (alle andere wijzigingen gaan wel verloren). Een andere optie is een eigen regel te maken voor poort 21 en deze te gebruiken.