Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Looner
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11 18:32
Sinds 3 maand ongeveer heb ik sporadisch last van het volgende: Geen nieuw smsjes in mijn telefoon tenzij ik zelf sms (gegevens staan onderaan). Voorbeeld verhaal:

Leuk aan het sms'en met meisje, en op een gegeven moment ontvang ik niets meer. Goed meisje heeft het druk dus ze zal wel reageren als ze klaar is.

Op gegeven moment is het toch bed tijd dus ik stuur naar haar dat ik naar bed ga. En op het moment dat dat smsje succesvol verstuurd is, ontvang ik bijvoorbeeld ineens 4 smsjes. Met een steeds minder vrolijk wordende toon omdat ik niet reageer.

Die te laat ontvangen berichten komen wel in mijn telefoon te staan onder de tijd dat ze verzonden zijn. Dus stel, ik stuur een sms om 22:00, dan krijg ik die 4 smsjes bijvoorbeeld om 22:01. Echter staan ze dan wel leuk in mijn telefoon als 20:55 / 21:13 / 21:25 / 21:40.

Kan dus ook niet bewijzen dat ik ze veel later ontvangen heb... helpt ook lekker bij het goed praten -.-

Telefoon: Nokia N82 (model N82-1) Symbian S60
Provider: KPN

Ik heb wat rond gezocht maar niet iets vergelijkbaars kunnen vinden. Mocht er echter wel een vergelijkbaar topic te vinden zijn, dan mijn excuses. Dan zijn mijn zoekfunctie skills niet goed genoeg, of was ik niet bereid dieper dan 10 pagina's in de resultaten te duiken. Of heb het domweg over het hoofd gezien.

Verwijderd

Een tijdje een andere telefoon gebruiken om de telefoon uit te sluiten en mocht dit niet helpen KPN bellen.

Ik vind het een raar verhaal en zou niet weten waar het aan kan liggen.

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-10 11:43
Als klant van T-mobile kijk ik hier niet eens meer van op. Raar dat dit je bij een andere aanbieder overkomt?

• Looner
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11 18:32
Goed, zal dit eens blijven aankijken. Heb helaas geen andere telefoon om mee te testen. Heb echt de ballen verstand van telefoons dus hoop dat dit zichzelf oplost anders toch maar ff met de helpdesk bellen.

// Edit

Net toch maar ff met helpdesk gebeld, idd eerst testen met ander toestel. Huisgenoot maar es lastiggevallen en die heeft nog 1 liggen scheelt weer. Gaan we eens op die manier testen.

Verhuist het probleem mee, simkaart stuk. Werkt het niet dan telefoon waarschijnlijk stuk en kan de technische dienst het 1 en ander doormeten.

Schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn met de nokia's, problemen met sms' en. Als ik de helpdesk mag geloven.

[ Voor 52% gewijzigd door Looner op 20-10-2010 19:56 ]